השוק

דירוג עשירי העולם: ארנו הכניס 22 מיליארד דולר, מאסק ובזוס צונחים

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" מביא איתו לא מעט הפתעות בצמרת: מאסק ובזוס הפסידו סכומי עתק אך עדיין נותרו במקומות הראשונים, לארי אליסון ממשיך להפתיע, ברנאר ארנו מתפוצץ עם הכנסות חריגות במיוחד ומה עשה מארק צוקרברג?
מערכת ice |  2
אילון מאסק, מארק צוקרברג, ברנאר ארנו (צילום shutterstock, wikimedia-J?r?my Barande / Ecole polytechnique Universit? Paris-Saclay)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע והביא איתו לא מעט הפתעות בצמרת. האיש העשיר ביותר בעולם, הבעלים של טסלה וטוויטר, אילון מאסק, רשם השבוע הפסדי עתק בדמות 1.6 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-266.3 מיליארד דולר.
מי שעוד צלל השבוע הוא האיש השני הכי עשיר בעולם, מייסד אמזון ג'ף בזוס, שהפסיד 1.3 מיליארד דולר, כאשר הונו ירד במעט לסכום מוערך של 208.7 מיליארד דולר. לארי אליסון ממשיך בתקופה הנהרת שלו, אחרי שהכניס 1.8 מיליארד דולר, והונו האיש מוערך כעת ב-205.2 מיליארד דולר.
אבל מי שרשם את ההפתעה הגדולה ביותר השבוע בצמרת עשירי העולם הוא לא אחר מאשר ברנאר ארנו, שרשם הכנסות עתק מטורפות של 21.8 מיליארד דולר, מה שהביא את הונו האישי לכדי סכום מוערך של 197.8 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר כיום בעולם על פי מגזין פורבס הוא הבעלים של מטא, מארק צוקרברג, שהפסיד 161 מיליון דולר והונו האישי מוערך ב-196.4 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרחם עליהם מסכנים… (ל"ת)
    אני 09/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    גיוס
    הבנק 09/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המונים למרק צוקרברג מי מוכן לתרום? אהה
    סגור