השוק

דירוג עשירי העולם: צוקרברג ממשיך לזנק, מאסק הכניס כ-10 מיליארד

דירוג עשירי העולם השבועי של מגזין "פורבס": הצמרת הגבוהה ממשיכה להתפוצץ, כאשר אילון מאסק מגדיל את הפער מהמתחרים עם הכנסות מטורפות. צוקרברג לא עוצר וממשיך לזנק אחרי שהכניס לכיסו 7.4 מיליארד דולר. אליסון ובזוס רושמים הכנסות עתק, ומה עשה הכסף של ברנאר ארנו?
מערכת ice | 
אילון מאסק מארק צוקרברג (צילום פייסבוק מארק צוקרברג ויקיפדיה)
דירוג עשירי העולם השבועי של מגזין "פורבס": הצמרת הגבוהה ממשיכה להתפוצץ ורושמת הכנסות עתק של מיליארדים, כאשר אילון מאסק, הבעלים של טסלה וטוויטר והאיש העשיר ביותר בעולם, ממשיך להתפוצץ עם הכנסות עתק של 9.5 מיליארד דולר, מה שמביא את הונו האישי לסכום של 260.5 מיליארד דולר.
מייסד אמזון ג'ף בזוס, נותר במקום השני עם הכנסות של 3.2 מיליארד דולר, מה שמעלה את הונו האישי ל-207.5 מיליארד דולר. מיד אחריו ממוקם לארי אליסון, ההפתעה הגדולה ביותר בצמרת עשירי העולם בשבועות האחרונים, אחרי שהכניס 4 מיליארד דולר, והונו האישי מועדך כעת ב-204.3 מיליארד דולר.
מארק צוקרברג, הבעלים של חברת מטא, ממשיך לזנק בצמרת הגבוהה אחרי שרשם הכנסות עתק של 7.2 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת בסכום של 193.5 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם נכון להיום על פי מגזין פורבס הוא מי שגם עד לא מזמין היה במקום הראשון בעולם - ברנאר ארנו, שהכניס השבוע "רק" 289 מיליון דולר, והונו האישי מוערך כעת ב-169.5 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה