השוק

דירוג עשירי העולם: מאסק נותר בפסגה, צוקרברג ואליסון בהכנסות עתק

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס": אילון מאסק שומר על הפסגה עם הכנסות של כמעט מיליארד דולר. מארק צוקרברג ולארי אליסון רשמו הכנסות עתק של יותר מ-4.5 מיליארד דולר. ומה עשה הכסף של ברנאר ארנו?
מערכת ice |  3
אילון מאסק, מארק צוקרברג, ברנאר ארנו (צילום shutterstock, wikimedia-J?r?my Barande / Ecole polytechnique Universit? Paris-Saclay)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, כאשר כל הצמרת הגבוהה רשמה הכנסות מרשימות במיוחד. מי שנותר כמובן במקום הראשון הוא אילון מאסק, הבעלים של טסלה, טוויטר וספייס X, שממשיך לחגוג עם הכנסות של 946 מיליון דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 252.5 מיליארד דולר.
במקום השני ג'ף בזוס, מייסד אמזון, שרשם הכנסות עתק השבוע של 2.3 מיליארד דולר, מה שמזניק את הונו האישי ל-204.9 מיליארד דולר. לארי אליסון רשם שבוע אדיר עם הכנסות עתק של 4.6 מיליארד דולר, שהטיסו את הונו האישי ל-197 מיליארד דולר כשהוא במקום השלישי ברשימת עשירי העולם.
מבין הצמרת הגבוהה, מי שרשם את ההכנסות הגבוהות ביותר הוא לא אחר מהבעלים של מטא, מארק צוקרברג, שרשם הכנסות מטורפות של 4.7 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-182 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר כיום על פי "פורבס" הוא ברנאר ארנו, שהיה האיש העשיר בעולם עד לא מזמן ולמשך תקופת זמן ארוכה מאוד. למעשה, ארנו הכניס השבוע 1.3 מיליארד דולר לכיסו, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-171.7 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תביא אלף
    כוסומו 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה הוא צריך לחלק לנו צדקה לפחות עשר אלף לאדם ישאר ועוד ישאר לו
    סגור
  • 2.
    עושר ועוני
    איסאדאר 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן שהם מתעשרים יותר ויותר, עשרות מליוני אנשים מצטרפים לשורות העניים. אני לא שמעתי על מי מהם שמקים בתי חולים במדינות עניות או תורם לטובת האנושות. זה האכזריות של הקפיטליזם. בעולם החדש של הגלובליזציה העשירים מתעשרים עוד יותר והעניים סובלים עוד יותר.
    סגור
  • 1.
    הכי עשירים...
    מר עכבר 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם זה באמת משהו להתגאות בו? מה כבר יש לעשות עם סכומים כאלה מטורפים של כסף? למה לא לתרום? למה לא לשלם מסים?
    סגור