השוק

דירוג עשירי העולם: אילון מאסק בפסגה, מי נפרד מ-6.5 מיליארד דולר?

דירוג עשירי העולם על פי מגזין "פורבס" הביא עמו לא מעט הפתעות בצמרת: אילון מאסק שומר על המקום הראשון עם שווי של למעלה מ-200 מיליארד דולר. בזכות רווחים של 4.2 מיליארד דולר ג'ף בזוס נשאר במקום השני  | כל הפרטים
מערכת ice |  1
אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנארד ארנו (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק, ויקיפדיה, freepik)
שבוע נוסף הגיע לסיומו וכהרגלו בקודש, מתפרסם דירוג עשירי העולם על פי מגזין פורבס, שחושף את התמורות בצמרת. מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, ובעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), המיליארד ואיש העסקים אילון מאסק, ממשיך לבסס את מעמדו כאיש העשיר ביותר בעולם.
הונו העצמי של מאסק עומד על 233 מיליארד דולר, כשהוא רשם במהלך השבוע רווחים של 6.1 מיליארד דולר. במקום השני, מנכ"ל ומייסד אמזון ג'ף בזוס שהרוויח השבוע 4.2 מיליארד דולר. הונו האישי של בזוס עומד על כ-196.4 מיליארד דולר.
במקום השלישי, מייסד ומנכ"ל מטא מארק צוקרברג, שרשם השבוע רווח מרשים של 1.4 מיליארד דולר. הונו של צוקרברג מוערך ב-179 מיליארד דולר. לאחריו, בפער זעום ניצב אליסון שהוסיף להונו השבוע 2.4 מיליארד דולר והוא מסתכם בסכום כולל של 176.8 מיליארד דולר.
אליסון, מדיח את בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, ברנאר ארנו, אל מקום החמישי. ארנו, ספג מכה כואבת לאחר שהפסיד השבוע לא פחות מ-6.5 מיליארד דולר וכעת, הונו מוערך כעת ב-175 מיליארד דולר.
במקומות השישי והשביעי בהתאמה נמצאים וורן באפט ומייסד מיקרוסופט ביל גייטס. עם הון כולל בגובה 145.9 מיליארד דולר, באפט שומר על המקום השישי והמכובד למרות שהשבוע הוא נאלץ להיפרד מ-4.1 מיליארד דולר. גם ביל גייטס המחזיק בהון של 136.6 מיליארד דולר רשם הפסד השבוע שעומד על 731 מיליון דולר.
הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס שנמצאת במקום השביעי עם הון כולל של 87.3  מיליארד דולר ומרים אדלסון, אשר הונה האישי נעמד ב-30.2 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אינשאללה יהיה לי רק מיליארד אחד (ל"ת)
    לא חשוב 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור