דיגיטל וטק

צוקרברג בהשקעת ענק: זה ה"בייבי" החדש שלו ב-800 מיליון דולר

מטא, ממשיכה להרחיב את היכולות שלה: על מנת להתמודד עם עומסי העבודה שדורשת טכנולוגיית ה-AI, החברה חשפה תכנית לבניית מרכז נתונים חדש בארה"ב שצפוי לעלות לה 800 מיליון דולר. האם זה מה שיסייע לה לעקוף את המתחרות? | כל הפרטים
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
ענקית המדיה האמריקאית מטא, חשפה מהלך נוסף במסגרת מימוש התוכנית שלה להרחבת היכולות שלה. בפוסט שפרסמה השבוע בפייסבוק, מטא שיתפה שהיא עומדת להקים מרכז נתונים חדש בדרום קרוליינה בארה"ב.
בפוסט, מטא ציינה שהיא עומדת להשקיע 800 מיליון דולר בבנייה של מרכז הנתונים החדש שיהיה בשטח כולל של 715,000 רגל. מדובר במרכז הנתונים ה-22 שהחברה מקימה בשטחי ארה"ב וה-26 שלה ברחבי העולם. מטא הסבירה שהיא החליטה על בניית המרכז החדש על מנת שתצליח להתמודד עם עומסי העבודה שדורשת טכנולוגיית הבינה המלאכותית שהיא מפתחת כיום. 
 
החברה נימקה את הבחירה של בדרום קרולינה בטענה שהיא מספקת גישה לתשתיות, אנרגיה מתחדשת וכוח קנייה גדול. בפרויקט, מטא משתף פעולה עם Aiken Electric, חברת חשמל הפועלת באזור, אשר תסייע לה בשילוב אנרגיה מתחדשת בתשתיות של הפרויקט. 
מרכז הנתונים החדש של מטא בארה"ב עתיד ליצור למעלה מ-100 משרות בחברה ונכון לכתיבת שורות אלו, עובדים עליו יותר מ-1000 פועלים. לאחר פרסום הדוחות הכספיים של הרבעון השני של השנה, מטא קיימה שיחה עם המשקיעים, בה ציינה שבמהלך השנה הבאה צפויה להיות עלייה משמעותית בהוצאות על פרויקטים הנוגעים לבינה מלאכותית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה