שיווק ופרסום

כוכבת האח הגדול בקמפיין ראשון: חוזה של מאות אלפי שקלים

קצת אחרי שיצאה מבית האח הגדול, מלאני למברסקי זוכה בקמפיין עם משכורת נאה למותג "פרפל", המתמקד באופנה עדכנית לנשים שאינן חוששות להביע את עצמן דרך הלבוש שלהן
מערכת ice |  1
מלאני למברסקי לפרפל (צילום סתיו אברהמי)
כוכבת "האח הגדול" מלאני למברסקי, שהודחה באחרונה מהבית, קוטפת קמפיין חדש ונבחרת לכהן לראשונה כפנים החדשות למותג האופנה ׳פרפל׳ (Purple) המוערך במאות אלפי שקלים.
מהחברה נמסר כי החיבור של מותג האופנה פרפל עם מלאני למברסקי יוצאת האח הגדול נוצר לפני כניסתה לבית האח, ולאחרונה הוחלט לבחור בה כפנים החדשות של הרשת למשך השנה הקרובה. צילומי הקמפיין החדשים בכיכובה של מלאני יתקיימו מחר בתל-אביב.

צילום: סתיו אברהמי
הקמפיין עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה בפלטפורמות הסושיאל במקביל לפרסום שלטי חוצות ברחבי הארץ ויציג את קולקציית החג החדשה של המותג הכוללת מגוון רחב של פריטי אופנה לנשים.
מטעם בעלת המותג שרונה אוחנה נמסר: ״מלאני למברסקי מביאה לקמפיין את האותנטיות והאנרגיה הסוחפת שלה, שתואמים באופן מושלם את ערכי המותג "פרפל".
הקמפיין החדש מתמקד באופנה עדכנית לנשים שאינן חוששות להביע את עצמן דרך הלבוש שלהן, ומלאני היא הבחירה הטבעית להוביל מסר זה לקהל הרחב״
לדברי מלאני למברסקי, "אני נרגשת מאוד מהשיתוף פעולה עם 'פרפל'. זהו מותג שמדבר בדיוק בשפה שלי - צעיר, טרנדי, ונשי. אני גאה להיות חלק מהקמפיין שמעצים נשים ונותן להן מקום להביע את עצמן בלי להתפשר על סטייל".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט מכוערת (ל"ת)
    מיכל 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור