ויראלי

צפו: מגישת כאן 11 בהתקפת צחוק שאילצה לעצור את השידור

מבוכה בשידור חי: מגישת חדשות כאן 11, מאיה ראכלין, לא הצליחה להפסיק לצחוק בזמן שראיינה את כתב הערוץ באירופה שדיווח על פרשת הביפרים, ונאלצה לבסוף לקטוע את השידור ולהיפרד מהצופים

מערכת ice | 
כאן חדשות (צילום שי אפשטיין)
זה עוד לא קרה לעיתונאית הרצינית של כאן 11 - מאיה ראכלין:
במהלך דיווח של דב גיל-הר מבודפשט, שליח הערוץ לאירופה שידר בסמוך לחברה שייצרה את הביפרים שהתפוצצו בלבנון על מחבלי חיזבאללה. גיל-הר תיאר את אתר האינטרנט של החברה המסתורית וסיפר כי היא השתמשה בציטוטים של אלברט איינשטיין על אינטליגנציה, שבאנגלית משמעה גם מודיעין – intelligence, ושיער שייתכן שמדובר בחוש ההומור של מפעילי האתר – שלכאורה קשורים לביון הישראלי.
ראכלין, שתיקשרה עם גיל-הר יחד עם הפאנל באולפן, החלה בתגובה לצחוק מהקונוטציות של הכתב ואולי מהתגובות שראתה בפאנל ולא הצליחה לעצור את עצמה.
המגישה, ששמה לב שהיא לא מצליחה להשתלט על עצמה, נאלצה לבסוף לקטוע את השידור ולצאת לפרסומות - והודיעה לצופים: "בואו נצא להפסקה רגע כדי שנוכל להסדיר נשימה".
 
ראכלין, בת ה-26, היא מגישת תוכנית האקטואליה היומית "מהדורת חמש" בערוץ כאן 11. בשנת 2023 נבחרה לאחת מ-30 הצעירים הישראלים המבטיחים ע"י פורבס ישראל. העיתונאית היא גם בתו של מגיש חדשות 13, אלי ראכלין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה