תקשורת ומדיה

מגיש כאן 11 בג'וב מפתיע: זו התוכנית החדשה שתעלה בקרוב

העיתונאי ומגיש כאן 11, שאול אמסטרדמסקי, משיק תוכנית אוכל חדשה במתכונת רדיופונית. "מקורב לצלחת" תשודר בימי שישי בשעה 11:00 בכאן רשת ב' ותעסוק בקולינריה ומאכלים מזוויות שונות
מערכת ice | 
שאול אמסטרדמסקי (צילום כאן 11)
העיתונאי ומגיש כאן 11, שאול אמסטרדמסקי, משיק תוכנית אוכל חדשה במתכונת רדיופונית. "מקורב לצלחת" תשודר בימי שישי בשעה 11:00 בכאן רשת ב' ותעסוק בקולינריה ומאכלים מזוויות שונות - כמו ששאול יודע לפרק ולהרכיב נושאים מסובכים בכלכלה כך הוא יעשה לתחום שהישראלים אוהבים - האוכל. את התוכנית יערוך אסף אביר, עיתונאי וחוקר אוכל, בעל הבלוג הקולינרי "מה הטעם".
התוכנית מורכבת משני חלקים - באולפן עם מרואיינים על בישול ומזון מזוויות שונות: תרבותיות, פוליטיות וכלכליות. ובחלק השני - קטע מצולם בו שאול יוצא לשווקי האוכל, ויחד עם משפיענים קולינרים, יבדוק את ההיסטוריה ואת החוויה הקולינרית של המקום. הקטע המצולם יעלה ברשתות החברתיות של כאן רשת ב' וישודר בימי חמישי מהדורת חדשות הערב, בכאן 11.
שאול אמסטרדמסקי מסר: "אנשים בטח תוהים איך ולמה עושים תוכנית אוכל ברדיו. זה מאתגר אבל אפשרי. בתוכנית נשלב קטע דיגיטל מצולם שגם ישודר בסושיאל של רשת ב וגם במהדורת כאן 11 בימי חמישי וזה בדיוק התוכן החדשני והשונה שאנחנו שואפים לייצר בתאגיד השידור - כזה שמתאים לכל פלטפורמות השידור שלנו: טלוויזיה, רדיו ודיגיטל. התוכנית תעסוק בנושא מאכלים, מזון ועולם הקולינריה. לא נביא מתכונים אבל אני מבטיח שהמאזינים והצופים ימצאו מה לאכול בה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה