דיגיטל וטק

אקזיט ענק: חברת הגיימינג הישראלית נמכרת לפלייטיקה ב-700 מיליון דולר

פלייטיקה, חברת המשחקים הבינלאומית, נכנסת להסכם לרכישת סופרפליי הישראלית, יוצרת משחקי המובייל המצליחה בעסקת חלומות של 700 מיליון שקלים. התמורה הנוספת המותנית בהסכם עשויה להגיע ל-1.25 מיליארד דולר. עבור שני מייסדי סופרפליי, שעבדו בעבר בפלייטיקה, מדובר בסגירת מעגל מרגשת

מערכת ice | 
פלייטיקה (צילום shutterstock)
פלייטיקה, חלוצת משחקי המובייל ומובילת הבידור האינטראקטיבי, הודיעה היום כי היא נכנסת להסכם מחייב לרכישת סופרפליי ,(SuperPlay)  חברת משחקי המובייל הממוקמת בתל אביב, תמורת 700 מיליון דולר ותמורה מותנית נוספת של עד 1.25 מיליארד דולר בכפוף להשגת יעדים פיננסים ספציפיים שהוגדרו למשך שלוש שנים. עסקה זו צפויה להוסיף לפלייטיקה צוות מנוסה בעל מוניטין מוכח בהשקת משחקים חדשים ומצליחים וצפויה להוות מנוע צמיחה משמעותי לפלייטיקה בעת השלמתה.
סופרפליי אשר הוקמה בשנת 2019 על ידי המייסדים גלעד אלמוג ואייל נצר, שניהם עובדי פלייטיקה לשעבר, יחד עם אלעד דרורי, ותיק בתעשיית משחקי המובייל, פרצה כמפתחת משחקים מומחית עם שני כותרי משחקים מצליחים – Dice Dreams משחק בקטגוריית איסוף המטבעות הצומח במהירות ו -Domino Dreams   משחק לוח פופולארי. לחברה יש עוד שני משחקים נוספים הנמצאים בשלבי פיתוח. בשנת 2024, שני המשחקים Dice Dreams ו- Domino Dreams צמחו במהירות ובאוגוסט האחרון הגיעו יחד לשיא של 1.7 מיליון משתמשים פעילים בממוצע ליום .(Daily Active Users) גלעד ואייל ימשיכו להוביל את SuperPlay  כסטודיו עצמאי בתוך פלייטיקה.
"אנו רואים ברכישת סופרפליי מהלך מרכזי להמשך החיזוק וההובלה של פלייטיקה במובייל גיימינג, מהלך אשר יעצים את הצמיחה עם כותרי משחק מצליחים ויפתח הזדמנויות חדשות" מסר רוברט אנטוקול, מנכ"ל פלייטיקה, "הכשרון, ההון האנושי וההצלחה המוכחת של SuperPlay לנווט בסביבה מורכבת, משתלבים בצורה מושלמת עם הצוות שלנו בפלייטיקה. יחד, אנו מרחיבים את היכולת שלנו לספק חוויות משחק יוצאות דופן לשחקנים שלנו ברחבי העולם".
"אנו מאד נרגשים על ההזדמנות הזו" מסרו גלעד אלמוג ואייל נצר, מייסדי" SuperPlay זוהי עדות והבעת אמון בצוות המדהים שלנו שמביא יצירתיות ותשוקה לכל דבר שאנחנו יוצרים. עם התמיכה והגיבוי של פלייטיקה, נמשיך להצמיח משחקים מרתקים ובולטים בקטגוריה שלהם, ונחלוק ידע שיקדם וימריא את שני הצדדים לגבהים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה