השוק

אקזיט חלומי: Own הישראלית נמכרת לסיילספורס בכ-2 מיליארד דולר

חברת Own הישראלית, העוסקת בתחום אחסון הנתונים ומתמחה בגיבוי מערכות ענן במצבי התאוששות מאסון, מתקפות סייבר וגניבת נתונים, נמכרת לסיילספורס האמריקאית: "המומחיות והמוצרים המוכחים של Own ישפרו את היכולת שלנו", אומר מנכ"ל סיילספורס
מערכת ice |  1
ענן (צילום freepik)
האקזיט הענק נאמד ב-1.9 מיליארד דולר במזומן. בפועל, היקף העסקה מגיע כמעט לכ-2.1 מיליארד דולר היות והוא כולל גם את מניותיה של Own בחברה.
בהודעה לעיתונות, סטיב פישר, מנכ"ל סיילספורס, אמר כי הרכישה "מדגישה את המחויבות של סיילספורס לספק פתרונות מאובטחים מקצה לקצה המגנים על הנתונים היקרים ביותר של הלקוחות שלנו. אבטחת נתונים מעולם לא הייתה קריטית יותר, והמומחיות והמוצרים המוכחים של Own ישפרו את היכולת שלנו להציע פתרונות הגנה וניהול נתונים חזקים ללקוחותינו", הבטיח פישר.
חברת Own, לשעבר Own Backup, הוקמה ב-2015 על ידי אורי ינקילב, אריאל ברקמן וסם גוטמן, המשמש גם כמנכ"ל. החברה מספקת מגוון כלי גיבוי וניהול נתונים, והגנת מידע. Own מחזיקה קרוב ל-7,000 לקוחות ומאות עובדים.
עבור סיילספורס, מדובר  בעסקה הגדולה ביותר של החברה מאז רכשה את סלאק בשנת 2021.
למרות סכום הרכישה הגבוה, כדאי לשים לב ש-Own יצאה לגיוס האחרון שלה בשנת 2021 לפי שווי של 3.4 מיליארד דולר. לפני הרכישה, Own  הצליחה לגייס 507.3 מיליון דולר ממשקיעים.
ענקית התוכנה סיילספורס, צופה שהעסקה תיסגר ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2025, בכפוף לאישורים רגולטוריים.
יניב יעקבי, שותף מנהל בהוריזן קפיטל המשקיעה הראשונה של Own, הגיב הבוקר: ״ב2015 פגשנו חברת שירותי גיבוי לענן שחיפשה את הכיוון הנכון לפיתוח המוצר שלה. בחרנו להיות המשקיעים הראשונים בחברה, כששאר השוק סירב, מתוך זיהוי הפוטנציאל האדיר בצוות ובשוק. בתוך שנה החברה פיתחה מוצר שהיה חיוני לשוק הביג דאטה והענן וכיום אנחנו מברכים את המייסדים על הדרך שעשו עד לרכישה.״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין מאוד!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותי מעניין כמה המס שהמדינה תקבל?! ככה אפשר לדעת כמה כסף יילך למקומות שהם לא רצויים!!!!
    סגור