רכב

מי החברה הישראלית שחתמה עסקה עם ענקית הרכב מיצובישי?

החברה הישראלית שנבחרה לנהל את תהליכי האבטחה של מיצובישי מוטורס. "רצינו להביא לשוק שירותים מקושרים, מאובטחים ומתקדמים מהר יותר, ולכן נדרשנו לשירותיהם של אנשי מקצוע חיצוניים
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת C2A Security הישראלית, נבחרה כספקית ניהול תהליכי אבטחת סייבר לרכבים של מיצובישי מוטורס, בהסכם שנחתם באמצעות חברת הייעוץ Accenture. הבחירה בפלטפורמת EVSec של C2A Security מבוססת על היכולת שלה להציע פתרון חסכוני ויעיל, תוך עמידה בדרישות רגולציות מחמירות בתחום הסייבר, כמו תקן UN R155 של האו"ם.
תקן זה מחייב יצרניות רכב לנהל את אבטחת הסייבר בכל שלב מחיי הרכב – מפיתוח ועד תפעול, כולל אבטחת רכיבים ותוכנה. פתרון ה-EVSec של C2A Security מקל על עמידה בדרישות הרגולציה, חוסך בעלויות ומגביר את היעילות. מיצובישי גם מתכננת להשיק שירות טעינה חכמה לרכבים חשמליים ב-2024, ופתרונות C2A Security יספקו את ההגנה הדרושה לשירות זה. C2A Security משתפת פעולה עם יצרניות רכב נוספות, Daimler Truck AG (דיימלר משאיות), קבוצת BMW Innovation Labs, VinCSS, Marelli, NTT Data, Siemens, Valeo, Evvo Labs, ThunderSoft ואחרים.
אמר הידאקי אינואה, סמנכ"ל, חטיבת ניידות עסקית, חברת מיצובישי מוטורס. "רצינו להביא לשוק שירותים מקושרים, מאובטחים ומתקדמים מהר יותר, ולכן נדרשנו לשירותיהם של אנשי מקצוע חיצוניים. המומחיות והנחישות של אנשי Accenture, שליוו איתנו בכל שלב של התהליך, מהתכנון ועד לביצוע ה-TARA, בתוספת הפתרון של C2A Security, אפשרו לנו להגיע לביצוע TARA באיכות עקבית, תוך פרק זמן קצר".

הידאקי אינואה, סמנכ"ל, חטיבת ניידות עסקית, חברת מיצובישי מוטורס ורועי פרידמן מנכ"ל C2A Security (צילום: Accenture)
רועי פרידמן, מנכ"ל C2A Security: "מתן מענה בתחום הגנת הסייבר אינו עבודה למומחים בלבד, אלא אתגר שכולם צריכים להתמודד איתו כצוות אחד. השימוש בפלטפורמה שלנו מאפשר לתמוך בשיתוף פעולה בתוך מחלקות החברה, כמו גם עם ספקים, חברות ייעוץ ושותפים אחרים, וכך מאפשר קבלת החלטות יעילה ומהירה. זה תהליך חשוב מאוד לצמצום המשאבים והעלויות, תוך עמידה בתקנים ורגלוציות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה