השוק

היסטוריה בשוק הסייבר: החברה הישראלית שתשתף פעולה עם אמזון

חברת C2A Security הישראלית, נבחרה כשותף האבטחה לצד AWS, Arm, ו-BlackBerry לפרויקט בניית מערכת הפעלה של חברת ThunderSoft הסינית. מנכ"ל החברה רועי פרידמן: "שמחים להצטרף ליוזמה חלוצית זו לצד חברות מובילות בתעשייה"
מערכת ice | 
משתתפי הפרויקט החדש (צילום C2A Security)
חברת C2A Security, המפתחת פתרונות תוכנה להגנת סייבר, נבחרה על ידי חברת ThunderSoft לפרויקט מערכת ההפעלה שלה לרכב, DISHUI OS.  מדובר במוצר ראשון מסוגו בתעשייה, פרי שיתוף פעולה בין ThunderSoft ו-18 חברות מובילות, בהן: Amazon Web Services, Arm, BlackBerry IVY, Cerence ואחרות.  ThunderSoft, שותפה אסטרטגית של C2A Security בסין, היא ספקית של טכנולוגיות מערכות הפעלה, פתרונות תוכנה, ומתמחה בתחום המובייל, IoT, אוטומוטיב ותוכנה ארגונית.
"אנו שמחים להצטרף ליוזמה חלוצית זו לצד חברות מובילות בתעשייה על מנת ליצור מערכת הפעלה ייעודית לתחום המוביליטי שמשלבת יחד את כל האלמנטים הדרושים למערכות הפעלה מאובטחות, חדשניות וסקאלביליות עבור רכב מוגדר תוכנה", אמר רועי פרידמן, מנכ"ל C2A Security.
פרידמן הוסיף כי: "אבטחה משלב התכנון צריכה להיות אלמנט יסוד בפיתוח תוכנה לרכב; שיתוף הפעולה עם מערכת ההפעלה לרכב של ThunderSoft יביא את הטכנולוגיה המוכחת שפיתחנו למיליוני מכוניות ברחבי העולם, כדי לאפשר את עידן הרכב מוגדר התוכנה. תכנון שבו הגנת סייבר היא חלק מובנה במערכת הינו קריטי להתקדמות התעשייה כולה".

רועי פרידמן מנכ"ל C2A Security, צילום באדיבות: C2A Security.
רק בחודש שעבר, הודיעה חברת פורשה, שתפסיק את מכירת הדגם הפופולרי ביותר שלה, Macan SUV, באירופה כיוון שהוא לא עמד בתקן האבטחה UN Regulation No.155. על מנת להישאר תחרותיות, חברות הרכב צריכות לשלב מערכות אבטחה אוטומטיות לאורך מחזור החיים של פיתוח תוכנת הרכב.
הפרויקט הוא מאמץ משותף, שהובילה ThunderSoft עם 18 חברות בולטות, בהן: HiPhi, GAC Aion, Dongfeng Motor, NETA Auto, BlackBerry China, ARM, Bytedance Volcengine, Horizon Robotics, Amazon Web Services, C2A Security, TomTom, Arkamys, Cercence, Microchip Technology, ETAS, KPIT, TIER IV ו-ABUP. המטרה היא לספק לחברות רכב גלובליות כוח מחשוב גדול ומאובטח מאוד, לצד מוצרים חדשניים, טכנולוגיות ופתרונות למערכות הפעלה לרכב הניתנים להתאמה לפי צרכי היצרן.
"DISHUI OS דוגלת בחדשנות פתוחה, באינטגרציה וב-win-win, ומקוה לבנות אקוסיסטם פתוח, משגשג ובר קיימא עם שותפים ומפתחים ברחבי העולם. נמשיך לחדש ולייצר פריצות דרך כדי להפתיע ולהביא ערך למשתמשים. אנו מאמינים ששחרור מערכת ההפעלה החדשה יהפוך לאבן דרך טכנית חשובה נוספת בקידום הפיתוח של טכנולוגיית המכונית החכמה", אמר הונגפיי ז'או, יו"ר ומנכ"ל ThunderSoft: "הקונספט של שיתוף הפעולה של DISHUI OS דוחף את התעשייה קדימה באמצעות חדשנות מדעית וטכנולוגית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה