בעולם

דרמה בקונסוליה הישראלית בגרמניה: "קולות ירי ומשטרה נשמעו"

אירוע חריג במינכן: ירי כבד נשמע ליד הקונסוליה הישראלית בעיר, נסיבות האירוע עדיין בבדיקה
מערכת ice | 
ניידות משטרה (צילום pixabay)
היום (חמישי) ירי כבד נשמע בקרבת הקונסוליה הישראלית במינכן הנמצאת במרכז מינכן. המשטרה המקומית הגיע במהירות ופרסה כוחות בשטח ונטרלו את היורה.
עדי ראיה דיווחו ל"זידדויטשה צייטונג" ששמעו קולות ירי ומשטרה באזור, הגיעו עשרות שוטרים והקיפו את בניין הקונסוליה. תיעוד וידאו שפורסם ברשתות החברתיות על ידי עיתונאי מקומי מראה את המתיחות בשטח, כאשר ניתן לשמוע קריאות "רוץ! רוץ!" ברקע. למשטרה עדיין לא ידועות סיבות המקרה, והיא ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע.
כזכור, היום ה5 בספטמבר, הוא יום השנה לטח בספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן 1972, שבאירוע טרגי זה נרצחו 11 ספורטאים וספורטאיות. בשל ציון יום השנה הקונסוליה הישראלית במינכן הייתה סגורה ואיש מעובדי הקונסוליה לא נפגע.
במשרד החוץ בישראל התייחסו לאירוע הירי: "הקונסוליה סגורה היום בשל טקס זיכרון לטבח ספורטאי מינכן, ואיש מצוות הקונסוליה לא נפגע באירוע. היורה נוטרל על ידי כוחות הביטחון הגרמניים והאירוע בטיפולם".
למרות אירוע זה, מבקרים ישראלים רבים עתידים להגיע לעיר כדי לחגוג את פסטיבל האוקטוברפסט. ככל הנראה שלאחר מקרה זה המשטרה הגרמנית ישקלו את הגברת אמצעי האבטחה סביב הפסטיבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה