השוק

ענקית הענן סיילספורס משקיעה בבינה מלאכותית ורוכשת סטארטאפ נוסף

ענקית התוכנה סיילספורס הודיעה על רכישת הסטארטאפ Tenyx, המתמחה בפיתוח סוכני קול מבוססי בינה מלאכותית. המהלך נועד לקדם את פתרונות הבינה המלאכותית של ענקית הענן ולהתחרות בשחקניות גדולות נוספות בתחום
מערכת ice | 
סיילספורס, Tenyx (צילום shutterstock)
ענקית הענן סיילספורס הודיעה ביום שלישי על רכישת Tenyx, סטארטאפ מקליפורניה המתמחה בפיתוח סוכנים קוליים מבוססי בינה מלאכותית. העסקה, שסכום הרכישה שלה לא פורסם וצפויה להיסגר ברבעון השלישי של השנה, מייסדי החברה, מנכ"ל איתמר אראל וסמנכ"ל הטכנולוגיות אדם ארל, יצטרפו לסיילספורס עם השלמת העסקה. 
Tenyx הוקמה בשנת 2022 ומתמחה בפיתוח סוכנים מבוססי בינה מלאכותית המיועדים לשירות לקוחות קולי. הפתרונות של החברה מאפשרים למרכזי שירות להעניק שירותי צ'אט קולי אוטונומיים, המסוגלים לענות על שאלות ולבצע משימות באמצעות אינטראקציה קולית.

איתמר אראל, לשעבר פרופסור למדעי המחשב באוניברסיטאות סטנפורד וטנסי, היה אחד ממייסדי הסטראטאפ Apprente, שהתמקד אף הוא בתחום שירות הלקוחות מבוסס הבינה המלאכותית ונמכר למקדונלד'ס בשנת 2019. פעילות Apprente נרכשה בהמשך על ידי יבמ (IBM). אראל הקים את Tenyx יחד עם אדם ארל, שהיה סמנכ"ל טכנולוגיות ב- Apprente. 
עסקאות דומות בוצעו השנה על ידי ענקיות טכנולוגיה נוספות כמו מיקרוסופט ואמזון. מיקרוסופט רכשה במרץ את צוות הבינה המלאכותית של הסטארטאפ Inflection ב-650 מיליון דולר; אמזון שכרה ביוני מספר מייסדים ועובדים מ-Adept, סטארטאפ נוסף בתחום הבינה המלאכותית.
סיילספורס היכתה את תחזיות הרווח וההכנסות ברבעון השני של השנה, בין היתר בזכות גידול בהשקעות בפתרונות הענן שלה לארגונים. רכישת Tenyx צפויה לחזק את מעמדה בשוק הבינה המלאכותית.
סיילספורס הודיעה ביולי על השקת נציג שירות הלקוחות מבוסס הבינה המלאכותית שלה איינשטיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה