השוק

פלייטיקה משביתה פעילות בישראל מחר: חברת הענק מצטרפת לשביתה

על רקע השביתה במשק הישראלי מחר (שני) החל מהשעה 06:00 בבוקר, מספר חברות הייטק הודיעו כי הן יאפשרו לעובדים שלהן לשבות, כאשר פלייטיקה הגדילה לעשות והודיעה כי היא תפסיק את פעילותה: "נעמוד יחד עם המשפחות ונצטרף לשביתה הכללית במשק. אנו קוראים לשחרור 101 החטופים בשבי באופן מיידי!"
מערכת ice | 
פלייטיקה (צילום shutterstock)
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, הודיע היום (ראשון) על השבתה מלאה של המשק בישראל מחר בשעה 06:00 בבוקר, זאת לאחר ששישה חטופים נרצחו בשבי החמאס על ידי השובים שלהם, זאת על רקע ההתעקשות של ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו לא לעשות עסקת חטופים על רקע השליטה בציר פילדלפי.
בנוסף אל החברות שפועלות תחת ההסתדרות הכללית, חברות רבות הצטרפו למחאה נגד הממשלה בנוגע לסירוב לעשות עסקת חטופים מי שהודיעה כי היא מצטרפת למחאה ומפסיקה את פעילותה מחר (שני) בישראל לפחות ליום אחד היא חברת פלייטיקה, ענקית הגיימינג הישראלית.
פלייטיקה הוציאה הודעה רשמית בנושא בה נכתב כי "החדשות ב-24 שעות האחרונות מפלחות את הלב. כבר 331 ימים שאנו פועלים ורואים עצמנו מחויבים למאבק להחזרת כל החטופים והחטופות הביתה.  גם מחר נעמוד יחד עם המשפחות ונצטרף לשביתה הכללית במשק. אנו קוראים לשחרור 101 החטופים בשבי באופן מיידי!".
גם יוניקורן הבלוקצ'יין פיירבלוקס ויוניקורן הסייבר פנטרה  הודיעו כי הן מצטרפים לחברת פלייטיקה ומאפשרים לעובדים לשבות, בעוד חברות הייטק נוספות עשויות לאפשר לעובדים שלהן לשבות ואף יפסיקו בעצמן את פעילותן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה