תיירות

גל ביטולי הטיסות לישראל נמשך: זו חברת התעופה שבורחת

אחרי אייר פראנס ולופטהנזה, גם חברת התעופה האיטלקית ITA מבטלת גם היא את הטיסות לישראל וממנה מחר

מערכת ice |  2
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
אחרי הדרמה הענקית שנרשמה אמש (שלישי) במסגרת אי הוודאות וההסלמה הביטחונית בגבול הצפון, שנמשכה גם היום בשעות הצוהריים כשהחלו להגיע דיווחים רבים על כאוס שהתפתח במדינה, לאחר אלפי פיצוצי מכשירי קשר, בו זמנית, שהיו בידיהם של פעילי חיזבאללה ברחבי לבנון, חברות תעופה מבטלות הגעות לישראל.
על פי דיווח של דין פישר מחדשות 12, כעת גם חברת התעופה האיטלקית ITA מבטלת גם היא את הטיסות לישראל וממנה מחר. גם הערב,חברות התעופה מגיבות להסלמה הביטחונית והחשש מתגובה של חיזבאללה, שכמובן מאשימה את ישראל בתקיפה הרחבה, שפגעה אנושות ביכולת העברת המסרים הדחופים בארגון הטרור.
ענקית התעופה מצרפת, אייר פראנס, הודיעה כבר כי היא מבטלת את טיסותיה בקו שבין פריז לתל אביב, ל-48 שעות הקרובות. אם נלמד מניסיון קודם כאשר מדובר בהסלמה ביטחונית, חברות נוספות צפויות להודיע הודעות דומות בזמן הקרוב.
מי שכן ביטלו את ההגעות שלהן לישראל וממנה הן לופטהנזה, אייר סוויס ואוסטריאן איירליינס. ההודעה מגיעה לאחר שהקבוצה החזירה את טיסותיה לישראל רק לפני כשבועיים
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא נורא
    עזרא 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ככה רוב היוצאים וניכנסים הם אשכנזים ומזרח אירופים ולעמך אין כסף לשלם על טיסות והם יושבים כאן במדינה שומרים עליה ככל שניתן
    סגור
  • 1.
    די כבר עם הכותרות התוקפניות הללו !
    יפעת ר. 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברות באופן טבעי חוששת כי יש כאן מלחמה. בורחות, לא בורחות - מזה הכותרות הללו ומדוע כל שני וחמישי יש צורך לדווח על-כך בכותרות לעומתיות מפוצצות ?! כל מי שרוכש כרטיס בזמן הזה מידי חברת תעופה שאיננה ישראלית יודע שצפויים להיות ביטולים/דחיות בהתאם למצב; וגם יודע כיצד להתעדכן על-כך. אין צורך בכותרות המכוערות הללו שלכם. מעט פטריוטיזם וגם שכל ישר - לא יזיקו לכם, שם במערכת !!!
    סגור