תיירות

ביטול הטיסות לישראל: תביעה בעשרות אלפי שקלים נגד חברת התעופה

חברת התעופה אייר פראנס, שביטלה את הטיסות שלה לישראל, מסתבכת בתביעה חדשה על סך של 21,300 שקל שמתושב קרית אתא, שטוען כי רכש כרטיסים בחברה בעלות כוללת של כ-4,000 דולר, אך לא קיבל פיצוי כספי
מערכת ice |  2
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
על רקע ביטולי הטיסות הרבים של חברות התעופה הבינלאומיות לישראל לאחרונה, בעקבות המתיחות הביטחונית והחשש לתגובה על חיסול הנייה במתקפה איראנית, חברת התעופה אייר פראנס, שביטלה את הטיסות שלה לישראל, מסתבכת בתביעה חדשה.
על פי דיווח הבוקר (רביעי) ב"מיינט", חברת התעופה הצרפתית חטפה תביעה על סך של 21,300 שקל מתושב קרית אתא, זאת לאחר שלטענתו היא ביטלה טיסה יקרה שהזמין בעקבות המלחמה, אך עד היום לא קיבל החזר כספי על הטיסה שבוטלה.
לטענתו של התובע, הוא רכש עבור בני משפחתו, אחיו, בת זוגו וילדו, כרטיסי טיסה לסנטיאגו, בירת צ'ילה, עליהם שילם כ-4,000 דולר, אותם רכש באמצעות סוכנות הנסיעות המקוונת EDREAMS.
לטענתו של התובע, פחות משבועיים לפני זמן הטיסה המקורי שלו, חברת התעופה הצרפתית הודיעה כי היא מבטלת את הטיסות לישראל. התובע דרש את כספו בחזרה, אך לטענתו עד כה הכסף לא הגיע אליו, ועל כן החליט להגיש את התביעה נגד אייר פראנס לבית המשפט. כעת, הוא מבקש את כספו בחזרה, ותובע בנוסף פיצוי בגין הפרת הוראות החוק ותשלום עבור שכר עורך דין בסך כולל של 21,300 שקל.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אי דרים צריכה להחזיר את הכסף ולא איירפראנס (ל"ת)
    ליהי 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רקובה
    יעק 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת תעופה רקובה כמו ארקיע אצלנו. אסור לטוס עם החברות האלה.
    סגור