פרויקטים

יושבים על הגדר? דירות בפריסה ארצית, בהטבות ייחודיות ומחירים חד פעמיים

אזורים משיקה את אזורים SPECIAL DAYS – אירוע מכירות רוחבי שיתפרס על פני חודש ספטמבר ויציע הטבות מימון ייחודיות, תנאי תשלום אטרקטיביים, מחירים מיוחדים ובמקרים מסוימים גם אפשרות לאבזור הדירה, בפרויקטים המבוקשים של החברה מצפון ועד דרום. אתר ice עם כל הפרטים

בשיתוף אזורים | 
EXCHNAGE RAMAT GAN, מהפרויקטים הנכללים בהפנינג המכירות (צילום באדיבות אזורים)

על אף המציאות המורכבת אותה אנו חווים בימים אלה, עושה רושם שענף הנדל"ן למגורים דוהר בעליות מחירים עקב ריבוי הביקושים על ההיצע המוגבל. המלחמה אשר יצרה ביקושים נוספים מהארץ ומחוצה לה, יוצרת נקודת לחץ נוספת על ההיצע – וזאת לצד התייקרות התשומות ועלויות גיוס הפועלים, הנמצאים במחסור חריף באתרים, משקפים יחד את הסיבה לעליות המחיר שכפי שאנו רואים מנתוני רשות המיסים והלמ"ס, עליות מחיר בקצב שנתי דו ספרתי.

במציאות המורכבת הזו, מתבלטות חברות הנדל"ן הבכירות בישראל, שידעו לגבש פתרונות יצירתיים המותאמים למצב העניינים המשתנה. המובילה שבהן, חברת אזורים, אשר הציבה יעד ברור וחד משמעי: מתן מענה לרוכשים אשר מבקשים לקנות דירה כבר במחיר של היום אך משיקולי תזרים נדרשים לתנאי תשלום והטבות מימון אשר יידחו את המפגש שלהם עם המשכנתא, ככל הניתן.
עם הניסיון שצברה לאורך שישה עשורי פעילות, ממצבת עצמה חברת אזורים בחוד החנית של הענף, ומובילה כעת מספר דו ספרתי של פרויקטים חדשים בנפחים משמעותיים עם כ-4,000 יח"ד בבנייה בעת ובעונה אחת – ובדגש על פריסה ארצית רחבה, מצפון ועד דרום. טביעת האצבע של החברה מורגשת כיום בערים המרכזיות בישראל, עם פרויקטים הן במסגרת התחדשות עירונית והן במסגרת בנייה על קרקע חדשה, במגדלי יוקרה ובנייני בוטיק – וחשוב לא פחות: בהקפדה על סטנדרט מגורים עשיר ובלתי מתפשר, שהפך כבר מזמן לחלק בלתי-נפרד מה-DNA של אזורים.
מגשימים את חלום הדירה
בזמן שהחברות היזמיות משנות גישה, גם משקי הבית מחשבים מסלול מחדש. ההפנמה של הרוכשים שמחירי הדירות עולים, על רקע המלחמה המתארכת אשר מלווה בירי טילים באופן יומיומי אל עבר האוכלוסייה האזרחית בעורף, מחדדת את הצורך הבוער בדירות חדשות ומצוידות בממ"ד. העניין משתקף בין היתר בשוק המשכנתאות ההולך ומתחמם, כשעוד ועוד משפחות בישראל מקבלות לאחרונה החלטה לרכוש דירה חדשה.
נתוני בנק ישראל שפורסמו באמצע אוגוסט, מצביעים על כך שהיקף המשכנתאות שנטל הציבור בחודש יולי האחרון עמד על כ-9 מיליארד שקלים – זינוק של לא פחות מ-17% ביחס לחודש שקדם לו, והסכום הגבוה ביותר מאז קיץ 2022. ההחלטה של משקי הבית לא מתבצעת בחלל ריק. כאשר מחירי הדיור ממשיכים לטפס והפער בין היצע וביקוש מוסיף להתרחב, הנחת העבודה היא שכל התמהמהות עשויה לעלות ביוקר – תרתי משמע.
כשהשנה העברית הולכת ומתקרבת לסיומה, וחגי תשרי כבר נמצאים ממש מעבר לפינה, באזורים הוחלט לסייע לרוכשים בהגשמת חלום הדירה. אזורים SPECIAL DAYS, הוא מבצע מכירות רוחבי שמשיקה החברה, שיתפרס על פני חודש ספטמבר ויציע מגוון הטבות חד פעמיות ובהן חבילת הטבות מימון ייחודיות, תנאי תשלום אטרקטיביים, מחירים מיוחדים, ובמקרים מסוימים גם אפשרות לאבזור הדירה.


רוצים לשמוע עוד על אזורים SPECIAL DAYS והפרויקטים המשתתפים בימי המכירות? >> לחצו כאן
 

סביבת מגורים אופטימלית
אירועי אזורים SPECIAL DAYS יכללו את הדירות החדשות והפרויקטים המבוקשים של אזורים, ויאפשרו למבקרים במשרדי המכירות של החברה ברחבי הארץ לחסוך זמן ועלויות. 12 פרויקטים נכללים בהפנינג המכירות: OLIVER (תל אביב); EXCHANGE RAMAT GAN (רמת גן); MOMENT (בת ים); צמרות (נהריה); עיר הים (חיפה); N סוקולוב, N ויצמן, חופים EAST וחופים WEST (כולם בנתניה); שער העיר (גבעת שמואל); SYMPHONY (חולון); ו-17 CENTRAL PARK בבאר שבע. הפרויקטים נבנים בלוקיישנים נחשקים ושכונות מבוקשות, כשבכל אחד ואחד מהם הושקעו תשומת לב ומשאבים לא רק בכל מה שנוגע לדירות והבניינים, אלא גם למעטפת – במטרה לייצר סביבת מגורים אופטימלית ואיכות חיים מיטבית.
באזורים מדגישים כי המבצע פונה לקשת רחבה של אוכלוסיות וקהלים, משפחות ומשקיעים, מהארץ ומעבר לים: עם תמהיל מגוון של פרויקטים, דירות, תנאי מימון ומחירים – כך שלא יצטרכו להתפשר ויוכלו למצוא את דירת חלומותיהם אשר עונה בדיוק לצרכים, למיקום הגאוגרפי ולגובה התקציב. רוצים לבקר במשרדי המכירות ולשמוע מקרוב על הפרויקטים? לרשותכם יעמוד צוות מיומן של אנשי מקצוע מטעם החברה, שיספק את כל המידע והפרטים הנחוצים, ויעשה לכם סדר בדרך לקניית הדירה. במהלך הימים המיוחדים של אזורים, יתקיימו אירועי מכירות מדי שישי במרכזי המבקרים השונים בפרויקטים המשתתפים.
לדברי יוני בראל, סמנכ"ל שיווק ומכירות באזורים: "כבר מעל ל-60 שנה, אזורים היא אחת מחברות הנדל"ן הגדולות והמובילות בישראל, בעלת מוניטין של מצוינות, חדשנות ואחריות. היום, יותר מתמיד, אנו מבינים את המורכבות של צרכי הלקוחות ומאמינים בהתאמה אישית אליהם. בין אם מדובר במשפרי דיור הנאלצים להתמודד עם פער זמנים בין מכירת הדירה הקיימת לרכישת החדשה, זוגות צעירים המתקשים להתמודד עם תשלומי השכירות במקביל לנטילת המשכנתא, או משקיעים המחפשים פתרונות גמישים לדחיית נטל המשכנתא ותשלום ראשון נוח ונמוך ליצירת רווחיות מקסימלית".
עוד מוסיף בראל: "הרוכשים, גם אלו שישבו על הגדר בעבר, מבינים שהמחירים עולים, והם מעוניינים לרכוש נכס כבר עכשיו במחירים הנוכחיים, בין אם למגורים או להשקעה תוך קבלת ודאות. אצלנו באזורים, החלטנו להקל על תהליך רכישת הנכס ככל הניתן ולתת מקסימום שקט נפשי וודאות עד לקבלת המפתח. לצורך כך, יצאנו בהשקה של ימים מיוחדים, בהם יינתנו הטבות ייחודיות, פתרונות מימון אטרקטיביים ומותאמים אישית במגוון פרויקטים מובילים בכל רחבי הארץ".

(בשיתוף אזורים)