רכב

מכה לנהגים: משאית התהפכה ואחד הכבישים העמוסים בישראל נחסם

אחד הכבישים העמוסים בישראל, כביש 4, נחסם לתנועה לפני זמן קצר בעקבות משאית שהתהפכה בכביש. כוחות רבים במקום והנהגים מתבקשים למצוא חלופות
מערכת ice |  1
חסימת כבישים (צילום vecteezy, פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
משאית התהפכה לפני זמן קצר (חמישי) בכביש 4 בין מחלף אלוף שדה למחלף מסובים, כאשר בעקבות ההתהפכות נוצרו עומסי ענק בכביש העמוס גם כך וביציאות הסמוכות מהעיר בני ברק.
במשטרה אומרים כי הטיפול באירוע עלול לקחת זמן מה והנהגים שבאזור מתבקשים למצוא חלופות וצירי נסיעה אחרים באזור. לפי שעה, לא פורסם האם היו נפגעים באירוע ומה מצבם, כמו גם לא ברור כמה זמן ייקח לכוחות שהוזעקו למקום לפנות את הציר לנהגים.
כביש 4 הוא אחד הכבישים הכי עמוסים שגורם לא מעט פקקים מדי יום ומותיר נהגים רבים זמנים ארוכים ברכב. רק לאחרונה אירע מקרה קשה במהלך מתקפת כטב"מים של חיזבאללה על יישובי הצפון בישראל, כאשר שני כטב"מים נפלו, האחד בבסיס צבאי והשני על אותו כביש 4, בין עכו לנהריה. 
בשני האירועים האלו, 19 בני אדם נפצעו ופונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, מתוכם אחד במצב אנוש והשאר במצב קל ובינוני. בהמשך, נשמעו אזעקות נוספות בצפון בעקבות חדירת שני כלי טייס בלתי מאוישים של חיזבאללה, ועל פי דובר צה"ל הם יורטו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כביש -4
    פטיש ברזל 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה מבלי להכיר את הכתב אני חותם שהוא שמלאני מפגין בקפלן בבגין ובהבימה. מה הקשר בין תאונה במרכז לכטב"מ בעכו ??? ככה עובדת הינדוס התודעה .
    סגור