כסף וצרכנות

בוולט לא דמיינו: השליח יצא למשלוח ומצא עצמו עם תינוק בידיים

אילון בוארון, שליח וולט ומתנדב במד"א, קיבל דיווח מארגון ההצלה הלאומי במהלך עבודתו הנוגע לאישה ברמת גן שכורעת ללדת בביתה. מבלי להסס, מיהר שליח וולט לביתה של תושבת העיר והחל ליילד אותה | כל הפרטים על הסיפור המרגש

מערכת ice |  1
שליח וולט (צילום יח"צ)
הכירו את אילון בוארון, שליח וולט שמתנדב בשנים האחרונות בארגון מד"א. במהלך משמרת הלילה שלו, נחשף בן ה-22 לאירוע יוצא דופן שהותיר את המעורבים בהלם. על פי הפרסום של אתר ynet, בוארון אסף בשעה 2:00 משלוח פיצה מפיצרייה מקומית ברמת גן והחל את דרכו לכיוון בית הלקוח.
בדרכו להעניק את משלוח הפיצה ללקוח המורעב, קיבל בוארון התראה מארגון מד"א על תושבת רמת גן שכורעת ללדת בביתה. בוארון, שהבין כי עליו לסייע לאותה אישה, גילה כי באופן מפתיע ביתה של היולדת ממוקם במרחב של שני רחובות ממנו. בעקבות כך, בן ה-22 מיהר לביתה של היולדת כשבידו פיצה חמה.
לאחר שנכנס לביתה של היולדת, הבין בוארון כי היא נמצאת בשלב מתקדם של לידה. בזכות הידע הרב שרכש במהלך התנדבותו בארגון מד"א, החל הצעיר ליילד את האישה. אין ספק, מדובר בהישג מרשים של בן ה-22, נוכח העובדה כי זו הייתה הפעם הראשונה שסייע לאישה שכורעת ללדת.
בתום האירוע המרגש ויוצא הדופן, נולד לבני הזוג בן. במקביל לאירוע, דיווח בוארון למרכז השירות של חברת וולט כי הפיצה לא תגיע לבית הלקוח. כתוצאה מכך, העובדים במרכז השירות של וולט דאגו לשליח אחר שיעניק את משלוח הפיצה לבית הלקוח.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באנגלית משלוח ולידה זו אותה מילה LOL
    חיפאית 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    Happy delivery
    סגור