בריאות

וולט במהלך מטורף: לא תאמינו מה יקרה ל-1,000 שליחים של החברה

במסגרת שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו, וולט ישראל ומגן דוד אדום יוצאים ביוזמה משותפת שמטרתה להציל חיים: מעל ל-1,000 שליחי וולט הוכשרו במתן עזרה ראשונה
מערכת ice |  1
שליח וולט (צילום יח"צ)
במסגרת שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו, וולט ישראל ומגן דוד אדום יוצאים ביוזמה משותפת שמטרתה להציל חיים, במסגרתה מעל ל-1,000 שליחי וולט הוכשרו במתן עזרה ראשונה. השליחים יצוידו בערכות עזרה ראשונה, ויהיו מוכנים להעניק סיוע מציל חיים בכל רגע נתון, בכל מקום בו הם נמצאים. 
הנוכחות המשמעותית של שליחי וולט במרחב הציבורי, מפגישה אותם עם סיטואציות שונות ומאפשרת להם להיות זמינים ולהגיב במקרי חירום במהירות. הפרויקט החדש נועד להציל חיים על ידי מינוף הפריסה הרחבה של 20,000 השליחים ברחבי הארץ, ולהפוך אותם לכוח עזר ראשוני במקרי חירום רפואיים הדורשים טיפול מיידי.
בשבועות האחרונים יצאה וולט בסדרת אירועי ענק להכשרת שליחים להענקת עזרה ראשונה, שמועברת על ידי מדריכי מד״א. במהלך ההכשרה, השליחים לומדים מגוון מיומנויות מצילות חיים, כמו פעולות החייאה, טיפול בפציעות, עצירת דימומים, והגשת עזרה במקרי חירום רפואיים שונים.
עם סיום ההכשרה, יוכלו הלקוחות לקבל הודעה באפליקציה כאשר השליח שבדרכו אליהם עבר את הכשרת מד״א, מה שייצור חיבור אישי נוסף עם המהלך ויגביר את המודעות. שיתוף הפעולה הזה הוא חלק מהחזון הרחב של וולט לעשות כמה שיותר טוב במקומות בהם היא נמצאת והוא צפוי להתרחב בהמשך עם הכשרה של אלפי שליחים נוספים בכל רחבי הארץ.
אליה יוספיאן, סמנכ״ל אופרציה בוולט ישראל, סיפר: "אלפים רבים של שליחים בוולט נמצאים בכל זמן נתון ברחובות, אוספים משלוחים מאלפי בתי עסק ומשמחים לקוחות בכל הארץ. אנחנו מבינים שלנוכחות הזו יכולה להיות משמעות שהרבה גדולה מפרנסה בלבד - ההזדמנות להציל חיים".
שליחי וולט עוברים הכשרה במד"א (צילום: יובל יצחקי)
עוד הוסיף: "השותפות עם מד״א תאפשר לנו לוודא שכמה שיותר שליחים, בכל רגע נתון, מסוגלים לתת מענה רפואי ראשוני במידת הצורך ובכך להגביר את הביטחון של כל אחד ואחת מאיתנו. ההיענות של השליחים להזמנה לעבור קורס עזרה ראשונה של מד״א מרגשת ומחזקת את הרצון שלנו להרחיב את הפרויקט בקרוב מעבר ל-1,000 השליחים הראשונים".
שליחי וולט עוברים הכשרה במד"א (צילום: יובל יצחקי)
אלי בין, מנכ"ל מד"א, מסר: "אני מברך את וולט על היוזמה יוצאת הדופן שנקטו להכשרת 1,000 שליחים עד סוף השנה. הדרכת העזרה הראשונה שעוברים השליחים תיתן להם כלים חשובים כמו ביצוע החייאה וחבישה ותצייד אותם בערכת עזרה ראשונה מקצועית כדי שיוכלו לתת את המענה הראשוני אם חלילה יתקלו בסיטואציה מהסוג הזה, עד להגעת האמבולנס. משמח מאוד לפגוש בחברה שמעוניינת למקסם את ההשפעה החיובית של הנוכחות שלה במרחב הציבורי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    אורחת 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ! יוזמה מבורכת ואפקטיבית! כן תירבנה!
    סגור