טלוויזיה

האח הגדול: מה גרם לדייר הכי ויראלי לצאת מהבית?

המודח האחרון של העונה הוא דני צ'רבוננקו, הדוגמן שנודע במשפטי מחץ ופניני "חוכמה" שכבשו את הרשת. צ'רבוננקו נפרד מחמישיית הגמר - בתוכה חברו הקרוב אור בן דוד. מגיבים ברשת שלא ציפו למצוא את הדוגמן "המשורר" מחוץ לבית טענו: "לא צפוי כמו המשפטים שלו"

מערכת ice |  2
דני צ'רבוננקו (צילום יח"צ)
דני צ'רבוננקו, בן ה-29 מחיפה הגיע למקום השישי בעונת אח גדול מלאת סערות.  צ'רבוננקו שעשה קריירה ככדורגל ולאחר מכן כדוגמן שהספיק לככב בקמפיינים נחשקים ובתצוגות אופנה של המעצבים הגדולים בעולם, חשף לאורך שהותו בבית את הקושי שלו להילקח ברצינות ע"י בנות המין השני.
צ'רבוננקו חבר מתחילת העונה לאור בן דוד ולחיים טיוטו - שהודח מוקדם יותר מהבית - ונודע, בין היתר, בזכות משפטי המחץ שלו שהפכו לוויראליים ברשת, ביניהם: "אפילו בכתוביות של סוף הסרט את לא מופיעה", "אתה שם את המוח שלו בציפור, היא נתקעת בעמוד" ו- "עדיף ציפור אחת על העץ מדבש על הרצפה".
המודח הטרי התרגש מאוד ברגע יציאתו מהבית ואמר: "יש דברים שאין לי שליטה עליהם. אני הכי שמח בעולם שהגעתי למעמד הזה ותודה על התקופה הכי טובה בחיים שלי".
צ'רבוננקו בחר כצפוי באור בן דוד, חברו הקרוב, לדייר שצריך לזכות העונה. הדיירים שעלו לגמר הגדול בשבת הקרובה הם יוסי פריאנטי, נועם מדר, הדר שירי, אור בן דוד
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יפה וטוב
    כנרת 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן אדם גם יפה . וגם יש לו לב טוב. ונחמד. עזר הרבה לחיים . ולכל מי שהאמין בו. לא יודעת למה נועם התרחק ממנו בהתחלה...
    סגור
  • 1.
    דני נגרר וחסר אופי , טוב שהלך, לא דוגמא לנוער (ל"ת)
    יוני 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור