ויראלי

טרגדיה באח הגדול: בן משפחה של אחד הדיירים נרצח בעזה

עמית באכרי נהרג בפעילות מבצעית ברפיח שבדרום רצועת עזה. באכרי היה בן דודם של האחים התאומים נועם וברק מדר, המוכרים לציבור מהשתתפותם בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", השניים שיתפו: "שנהיה ראויים להקרבה שלך ושל החברים שלך, יהי זכרך ברוך"
מערכת ice |  5
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אסון כבד פקד את משפחת מדר-באכרי, כאשר סמ"ר עמית באכרי נהרג בפעילות מבצעית ברפיח שבדרום רצועת עזה. באכרי היה בן דודם של האחים התאומים נועם וברק מדר, המוכרים לציבור מהשתתפותם בתוכנית הריאליטי "האח הגדול". האירוע הטרגי התרחש במהלך פעילות צבאית, כאשר מטען התפוצץ במבנה ברפיח, גובה את חייהם של ארבעה חיילים ופוצע שלושה נוספים באורח קשה.
ברק מדר, שכבר הודח מהתוכנית וגויס לשירות מילואים, קיבל את הבשורה המרה על נפילת בן דודו. בפוסט מרגש שפרסם, ביטא את כאבו העמוק ואת הערכתו להקרבתו של עמית: "בן דוד אהוב שלי, הלב מרוסק ולא יכול להכיל יותר, הלוואי ואני וכל עם ישראל, נהיה ראויים להקרבה שלך ושל החברים שלך, יהי זכרך ברוך". אירוע טרגי זה ממחיש את המחיר הכבד שמשלמות משפחות רבות בישראל, ומדגיש את הפער בין עולם הבידור והריאליטי לבין המציאות הקשה של המלחמה והשכול.

בעמוד האינסטגרם של ברק, פורסם מטעם המשפחה: "חברים שלנו, עמית היה בן דוד וחבר של נועם וברק. כולנו בהלם, כואבים את המצב ומתמודדים עם המציאות החדשה. עברנו שעות קשות של התלבטויות באיזו דרך הכי נכון להתמודד עם הסיטואציה הקשה שתפסה אותנו, אבל אנחנו יודעים שעמית היה כל כך גאה בנועם ובדרך שלו".
כמו כן, בפוסט אליו צורפה תמונת בני הדודים: "המשפחה כרגע החליטה לא לספר לנועם ולתת לו להמשיך את המסע שלו בצעדיו האחרונים. בעזרת ה', נועם ייצא בשבת ויצטרף לשבעה עם המשפחה. אנחנו בטוחים שגם מלמעלה עמית ממשיך להיות גאה בנועם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    האך הגדול
    מאיר 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכנים היא טרגדיה בשקל. לא יודע. איזה רמה צופים בה. אני לא צופה בערוצי השינאה 11 12 13 אז כך לא יודע על מדברים
    סגור
  • 4.
    הטרגדיה האמיתי היא שבכלל יש כזו תוכנית (ל"ת)
    דווידי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נרצח ???או נהרג ,? (ל"ת)
    רק ביבי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חיילים אינם "נרצחים" בקרב...
    עודד 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיילים לוחמים *נופלים* בקרב, או מקסימום יכולים "לההרג"; אבל הם אינם יכולים "להירצח" בזמן שהם בשדה הקרב ויש בידם נשק... מקסימום חיילים יכולים "להירצח" רק אם הם בשבי האוייב...
    סגור
  • 1.
    אז סיפרו לו או לא סיפרו?
    מישהו 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתוב בכותרת ובכתבה שהחליטו לא לספר לו אבל למעלה כתוב השניים שיתפו " שנהיה ראויים להקרבה שלך ושל החברים שלך " מסר מטעה ומבולבל וקשה להבין מזה מה נכון מוזר
    סגור