ויראלי

אופירה אסייג נפרדת בכאב: "נשבר לי הלב"

?אסייג שיתפה את החדשות על התפוצצויות הביפר בלבנון וכתבה: "זה מהלך מרהיב של מדינה שהיא מעצמה!!! חמסה עלינו. איזה אלופים הצבא שלנו, המוסד, ראשי מערכת הביטחון, מבצע מטורף", הבוקר היא נשמעה הרבה פחות שמחה עם היוודע מותם של 4 החיילים בעזה וכתבה: "נשבר לי הלב, יהי זכרם ברוך"
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום אינסטגרם/ ofiraasayag)
לאחר שמדינת ישראל חגגה את מבצע 'הביפרים' הגדול בלבנון שהביאה לפציעתם של 5,000 פעילי חמאס, הבוקר (רביעי) הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם, מגישת קשת 12 אופירה אסייג נקרעה בין הידיעות.
אסייג שיתפה את החדשות על התפוצצויות הביפר בלבנון וכתבה: "זה מהלך מרהיב של מדינה שהיא מעצמה!!! חמסה עלינו. איזה אלופים הצבא שלנו, המוסד, ראשי מערכת הביטחון, מבצע מטורף", וכתבה בצורה מאוד אופיינית: "מה ששלנו שלנו".
הבוקר היא נשמעה הרבה פחות שמחה עם היוודע מותם של 4 החיילים בעזה וכתבה: "נשבר לי הלב, יהי זכרם ברוך", ושלחה מסר לנסראללה בצל האיומים שלו על ישראל: "איך הוא לא קיבל איזה עדכון לביפר? מתאים".

שמות החללים שנמסרו הם סרן דניאל מימון טואף, בן 23, ממורשת, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, סמ״ר אגם נעים בת 20, ממשמרות, פרמדיקית בגדוד 52, עוצבת עקבות הברזל (401), נפלה בקרב בדרום רצועת עזה.
כמו כן גם סמ״ר עמית באכרי בן 21, מיושיביה, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה וסמ״ר דותן שמעון בן 21, מאלעזר, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נעל
    Jay 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן.....
    סגור
  • 1.
    תל אביא
    יצחק 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה את לא מחדש כלום ילדה מגודלת ילה להתקדם
    סגור