ויראלי

יוסף חדאד רותח: "תראו את ההבדלים ותבינו את הביזיון"

מנהרת חמאס בה נרצחו ששת החטופים הישראלים גרמה לפעיל ההסברה יוסף חדאד לברר באילו תנאים מוחזקים מחבלי הנוח'בה ולהביא תיעוד מהכלא הישראלי לצורך ההשוואה. "תבינו מה שאני תמיד אומר - אנחנו פשוט לא יודעים איך להתנהל במזרח התיכון!!", זעם חדאד

מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום אינסטגרם/ יוסף חדאד)
הסרטון המחריד של דובר צה"ל ממנהרת החטופים שנרצחו בעזה עוררה תגובות קשות ברשת. בין הקריאות הרבות להציל את החטופים שעדיין בחיים ולקדם עסקה מידית להחזרתם, הייתה גם תגובתו של פעיל ההסברה יוסף חדאד שרתח על מה שראה.
חדאד שהציג את בקבוקי הפלסטיק שנועדו להטלת שתן של החטופים ואת הדלי בו עשו את צרכיהם, השווה אותם לתנאי התברואה של מחבלי חמאס בכלא בישראל:  
"מצד ימין השירותים בשדה תימן בהם משתמשים מחבלי הנוח'בה שביצעו את טבח ה-7 באוקטובר ומשמאל 'השירותים' של החטופים שלנו במנהרות כבר 341 יום - בקבוקי שתן ודלי, עושים את הצרכים כך כשהם צמודים אחד לשני וחיים שם בלי אוויר בתוך הצחנה הזו... תראו את ההבדלים האלה ותבינו הכל על הביזיון ועל מה שאני תמיד אומר - שאנחנו פשוט לא יודעים איך להתנהל במזרח התיכון!!".
  
עוקבים רבים הסכימו עם חדאד וכתבו לו בתגובה: "פשוט מקומם כמה אנחנו הופכים לבדיחה ולא לומדים לדבר בשפה שלהם"... "אני פיזית לא נושמת שאני רואה את הזוועה הזאת שהם עברו"... "במילה אחת ב ו ש ה!!!". 
חדאד אף העלה פוסט נוסף עם תמונת דמם של החטופים במנהרה וכתב: המנהרה הזו לא יוצאת מהראש... כמה צפוף וחנוק ולח והמחשבה על להיות שם בחושך בלי אוויר בלי מזון בלי מינימום היגיינה... להיות שם באימה לא נגמרת. כמה גיבורים הירש, עדן, אורי, אלמוג, כרמל ואלכס ששרדו שם כל כך הרבה זמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה