בארץ

חה''כ גלית דיסטל נגד דובר צה''ל: "פספס, כפרה עליו"

חה''כ גלית דיסטאל התבטאה בחריפות כנגד הודעת דובר צה''ל על פעיל 'אחים לנשק'. וטענה כי "יש כאן אליטה שמדכאת את רוב העם" ואמרה "אבל הוא שרף ולא שרעבי" וטענה כי משון כך קיבל יחס אוהד
דורון בלוך |  1
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) הגיבה אמש (חמישי) למענה דובר צה''ל על פניית השר עמיחי שיקלי בדרישה להדיח משירות מילואים את פעיל 'אחים לנשק'. ןתרפה את דובר צה''ל תגובתו, שהבאנו כאן בהרחבה.
"ואם נניח, רק נניח, שלא היו קוראים לו "רון שרף" אלא "רון שרעבי" כתבה חה''כ דיסטל בחשבון ה-0X שלה "ואם נמשיך להניח, סתם לצורך ההיפותזה שרון שרעבי היה מכנס מסיבת עיתונאים וצועק באקסטזה את שמות החילות שהצהירו על סרבנות כי בנט גנב את הבחירות. והוא פשוט לא מוכן לשרת במדינה שראש הממשלה שלה מונה בזכות הונאה ולא בתהליך דמוקרטי".
"ואם נמשיך להניח למען הדמיון בלבד שעל החולצה שלו לא היה מודפס הלוגו של "אחים לנשק" אלא לוגו אחר, אנא אערף - "רק ביבי" לצורך הדוגמא. האם גם אז דובר צה"ל לא היה שומע או מכיר את קריאתו לסרבנות? הרשו לי להציע שרון שרעבי הדמיוני שלנו היה מועף מצה"ל במהירות שהייתה מסחררת לכם את הראש, הדרגות היו נשללות ממנו בפומביות משפילה" 
"אבל הוא שרף ולא שרעבי" הוסיפה חה''כ דיסטל לומר "והוא לא שייך למכונת הרעל הביביסטית אלא חבר של כבוד במשפחת האנשים הנכונים. ודובר צה"ל לא ידע שהוא עודד סרבנות שהובילה את כל הנסראללות של העולם לתקוף ולטבוח בנו. פשוט לא יצא לדובר צה"ל לשמוע על זה. פספס, כפרה עליו. אין כאן מלחמת אחים. יש כאן אליטה שמדכאת את רוב העם עד שלרוב העם נמאס. פשוט נמאס".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי וגלנט האפסים אחראיים גם למחדל הזה!!! (ל"ת)
    להעיף אותו 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור