בארץ

גלית דיסטל נגד יאיר גולן: "איזה ליקוי מאורות מפואר ומופרע"

חה''כ גלית דיסטל אטבריאן התבטאה בחריפות כנגד דברי יאיר גולן על סערת ההתקפות כנגד נועה ארגמני, שיצא להגנתה  דווקא הציוץ של יאיר גולן על נועה ארגמני היה הגרוע מכולם" ותקפה "הוא מוחל לה. הוא נדיב כזה. איזה ליקוי מאורות מפואר ומופרע".
דורון בלוך | 
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) הגיבה היום (רביעי) לדבריו של יו''ר מפלגת הדמוקרטים יאיר גולן על ההתקפות כנגד נועה ארגמני ששוחררה משבי החמאס, על רקע טיסתה עם נתניהו לביקורו בארה''ב.
בדבריו, כתב גולן בחשבון ה-X שלו "הגינויים נגד נעה ארגמני אינם הגונים. אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. נעה הייתה בשבי החמאס 246 יום. איש מאיתנו לא יבין את הגהנום שהיא עברה. ראש הממשלה טס טיסת ראווה מיותרת. הוא מפקיר את החטופים, אבל אני מכבד את ההחלטה של נעה להצטרף אליו. הרפו".

בתגובה לכך, כתבה חה''כ אטבריאן "באופן מעניין דווקא הציוץ של יאיר גולן על נועה ארגמני היה הגרוע מכולם" והסבירה "בניגוד לאכזריות האנושית שהציגו משגב ודן מרגלית – יאיר גולן בא להרגיע את הרוחות: "אל תדונו אותה" כך הפציר האפיפיור פרנציסקוס יאיר גולן הקדוש בעודו מניח שתי אצבעות רכות על כתפה הימנית ואז על כתפה השמאלית של החטופה החוטאת – אני מוחל לך, נועה, עברת מספיק, נחליק לך על חטא הביבי שהוא כידוע החטא הגרוע מכולם.
עוד המשיכה חה''כ לתקוף את גולן "הוא מוחל לה. הוא נדיב כזה. ילדה שישבה בשבי ושכלה אם מגרדת מקרקעית הקישקע כוחות כדי לסייע בארוע ההסברה הכי חשוב עד כה והכוכב העולה של מפלגת קפלן בוחר לסלוח", וסיימה באמירה "איזה ליקוי מאורות מפואר ומופרע".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה