בארץ

"צריך לזעזע כל אחד מאיתנו": חה''כ רוטמן זועם

חה''כ שמחה רוטמן זעם על ההתקפות שהופנו לנועה ארגמני, שחולצה משבי החמאס על רקע טיסתה עם נתניהו "מתקפה מאנשים בזויים שכל רצונם הוא לנצל את האירוע ולפזר את הרעל שלהם לעולם"
דורון בלוך | 
שמחה רוטמן (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
חה״כ שמחה רוטמן הגיב לתקיפות על נועה ארגמני על כך שנסעה לוושינגטון עם רה''מ נתניהו ״בעיניי מה שהתרחש בימים האחרונים צריך לזעזע כל אחד ואחת מאיתנו במדינת ישראל". 
עוד הוסיף חה''כ רוטמן לומר "נועה, שעברה כל כך הרבה בשבי, שאמא שלה ליאורה ז״ל נפטרה רק לפני כחודש ממחלה קשה בכל זאת מוצאת את הכוחות לייצג את מדינת ישראל ואת החטופים כולם בנסיעת רוה״מ לארה״ב יחד עם אביה יעקב. שניהם איבדו את הנורא מכל ועדיין מייצגים את מדינת ישראל ואת החטופים כולם בשליחות ממלכתית". 
"ומה היא מקבלת בתמורה??" זועם רוטמן "מתקפה מאנשים בזויים שכל רצונם הוא לנצל את האירוע ולפזר את הרעל שלהם לעולם. איזו זוהמה מחשבתית ונפשית יכולה להיות לאדם שמדבר כך על חטופה ששוחררה? אל מי שבחרה במקום להתכנס באבלה וביגונה על אמה לנסוע ולספר את סיפורם של החטופים במשלחת רשמית של מדינת ישראל?".
עוד הוסיף רוטמן לטעון "ומה היה חטאה הגדול של נועה ארגמני? שהיא נמצאת באותו מטוס עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו? איך אותם אנשים מסוגלים לנצל בצורה כזאת חטופים שחזרו מהתופת?? אתם לא מתביישים?? ככה לא מנצחים ביחד, ככה לא תומכים בחטופים ובני משפחותיהם. אסור לנו לשתוק על זה". 
בסוף דבריו אמר "אני רוצה להתנצל בפני נועה שעברה כל כך הרבה בשבי בשם עם ישראל על הרפש שאת נאלצת לספוג. אנחנו מודים לך על תעצומות הנפש שאת מפגינה, על היכולת לספר את הסיפור שלך, את הסיפור של כולנו, לעולם כולו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה