בארץ

גוטליב תוקפת את רוטמן: "אולי גם אותך מחזיקים איפשהו"

חה''כ טלי גוטליב תקפה את חה''כ שמחה רוטמן, והטיחה לעברו "בריון שמנצל את כח התפקיד שלך כל פעם!" ותקפה "אולי גם אותך מחזיקים איפשהו"
דורון בלוך | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
במהלך דיון בוועדת החוקה שהתקיים היום (ראשון) משכן הכנסת, התבטאה חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) בחריפות כנגד יו''ר הועדה, חבר הכנסת שמחה רוטמן. שם כינתה אותו בריון.
"אני רוצה להודיע לך אדוני שאתה איש בריון, אתה לא מאפשר לשאול שאלות מהותיות, אתה בלתי נסבל באיך שאתה מנהל את הועדה הזאת" התפרצה חה''כ גוטליב לעבר חה''כ שמחה רוטמן. והוסיפה לתקוף: "ואני אומרת לך יותר מזה, אתה יודע שאנחנו יודעים דברים שאתה לא רוצה שנשמיע אותם. מעניין מאוד למה, אולי גם אותך מחזיקים איפשהו".
בתגובה לדבריה ענה חה''כ רוטמן: "שקר. שקר. שקר", ודרש  ממנה לצאת מחדר הוועדה וטען כי היא מפריע 'לברר את הלאמת' בדין שהתקיים.
גוטליב, בעודה מובלת החוצה על ידי הסדרנים, הוסיפה לצעוק בתקיפות: "מעניין למה אתה לא רוצה שנדע פה דברים" וקראה לעברו: "בריון שמנצל את כח התפקיד שלך כל פעם!"
בנוסף, מוקדם יותר הגיבה חה''כ גוטליב בחשבון ה- X שלה על כך  שמד''א מתרימים תרומות דם לעזתים, זאת בעקבות הכרעת בג''צ בנושא, וקראה "לכל אזרח שתרם דם להעביר בפקס ובמייל לבנק הדם ולבית משפט העליון הודעה על סירוב העברת תרומת דם לעזה". אך לאחר מכן קראה שכן ללכת ולתרום דם במד''ע, זאת לאחר ש "הובהר לי ברורות על ידי אלי בין מנכל מד״א כי תרומות הדם שיועברו לעזה אינן תרומות של אזרחי ישראל ואינן נלקחות מבנק הדם של מד״א. מדובר בתרומות דם מירדן שיועברו לעזה באמצעות ישראל כפי שהורה בגץ בהחלטתו המחפירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה