בארץ

טלי גוטליב תוקפת: "אתם נתמכים וממומנים!"

חה''כ טלי גוטליב התבטאה בחריפות כנגד אנשי המחאות וטענה כי הם ''נתמכים וממומנים'', ואף טענה כנגדם כי הם מנצלים את משפחות החטופים
דורון בלוך |  2
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד), הידועה בשפתה המבקרת בחריפות, התבטאה היום (ראשון) כנגד אנשי המחאה בחשבון ה-X שלה, וכתבה: "אנשי המחאות השנואים על רוב העם. אין לכם לא ערכים ולא אידיאולוגיה".
בהמשך דבריה נימקה חה''כ גוטליב את הביקורת שלה: "אתם כבר לא מרשימים אף אחד. רואים לכם ורואים אתכם. אין לכם דאגה לחטופים, לא באמת. אתם מנצלים כל כאב ורגש לטובת רצונכם למוטט שלטון ימין". כמו כן, הוסיפה לתקוף את המפגינים "אתם נתמכים וממומנים! ההפגנות שלכם הפכו פתטיות. אתם משודרים בטלגרם גאזה ושמים את כולנו ללעג בעיני אוייבינו. חיילנו לוחמים בשדה הקרב ואתם עסוקים בשיסוי ובשנאה על יסוד שקרים וחילול כל סמל וערך של מדינת ישראל. אתם נראים רע, אתם מבזים את כולנו בשעת מלחמה".
כמו כן, טענה גוטליב כנגדם כי "הבאתם עלינו את אוייבינו שראו אותנו מפולגים וכואבים. אוייבים שמספרים בחקירותיהם שהמחאות והסרבנות עודדו אותם לתקוף את ישראל. ואתם ממשיכים כך גם בשעת מלחמה. אתם מנצלים את משפחות החטופים היקרות שהם בלב הקונצנזיוס ומעבירים דרכם מסרים של שנאה".
את דבריה סיימה באמירה חריפה, בה אמרה כי "אנשי השמאל הקיצוני אתם מכערים את יופיה של ארצינו ופוגעים כדרככם בחוסנינו". וחתמה באמירה "אני חשה בוז גמור כלפיכם. נמאסתם!"
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודקת לחלוטין - האנרכיסטים מגזימים וגרמו לאסון (ל"ת)
    מילואימניק גאה 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טלי גוטליב את אחת המדהימות שמשתקים אבל
    המצב הוא אסון 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אתם ממומנים ונתמכים ע״י הציבור הרחב כולל המפגינים אז אנא ,
    סגור