בארץ

חה''כ רוטמן זועם: "על מי אנחנו עובדים?"

חה''כ שמחה רוטמן זעם במהלך דיון בנושא גירוש משפחות מחבלים "משחררים אסירים בגלל צפיפות, אז אזרחות הם ישללו? על מי אנחנו עובדים?"
דורון בלוך | 
שמחה רוטמן (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
במהלך דיון בנושא גירוש משפחות מחבלים שהתקיים היום (חמישי) זעם חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) על כך שהחקיקה אינה מיושמת בשטח, ועל ניסוח החוק.
"אני מסתכל פה על החוק ואין פנה שום דבר שקשור לא לגירוש משפחות מחבלים ואפילו לא לגירוש מחבלים. אפילו מחבל אחד לא יגורש כתוצאה מהחוק הזה" אמר רוטמן וטען "אם אנחנו מחוקקים את זה בדרך הזאת ועוד מכניסים בית משפט לאירוע, זה רק לעשות וידוא הריגה. זה מה שאנחנו עושים. אנחנו עובדים על עצמנו פעם אחר פעם אחר פעם".
עוד הוסיף רוטמן לטעון כנגד כוחות הבטחון "יושבים פה כל האנשים האלו  שמספרים לנו שהם דואגים לבטחון המדינה והם בעיקר דואגים לעבוד עלינו. ואנחנו קונים את זה ומשתפים פעולה. וכמו שאמר חה''כ חנוך, התפקיד שלנו לחוקק אז מה אנחנו רוצים? אנחנו מחוקקים והם לא מיישמים. התפקיד שלהם כנראה לא ליישם. כי זה מה שהם עושים".
עוד הסויף לטעון רוטמן "לא מסרו נתון אחד. משקרים במצח נחושה. מספרים סיפורים. משחררים אסירים בגלל צפיפות, אז אזרחות הם ישללו? על מי אנחנו עובדים? יושבים פה אנשי שב''כ ומחייכים ומספרים לנו שהם שומרים עלינו, והם לא עושים את זה. מצפצפים על הוועדה הזאת. שומרים כמו שהם מבינים לפי שיקול הדעת שלהם, אבל מה לעשות אנחנו במדינה דמוקרטית, וצריך לשמור לפי שיקול הדעת שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה