בארץ

"אנחנו האם האמיתית של המדינה": פייגלין תוקף את יאיר גולן

חה''כ לשעבר משה פייגלין זעם על שתיקת מערכת אכיפת החוק על קריאת יאיר גולן לסרבנות, בעוד הוא מעיד על עצמו "הואשמתי ונידונתי בגין המרדה רק על הקריאה לחסימת כבישים" וטוען "אנו ממשיכים ונמשיך לשרת תחת הדיקטטורה הפגאנית שלכם"
דורון בלוך |  1
משה פייגלין (צילום מיכאל ארנבורג)
חה''כ לשעבר משה פייגלין, תקף בחשבון ה-X שלו את את יו''ר מפלגת  הדמוקרטים יאיר גולן, וכתב בזעם "מעולם לא הצליחו מעטים כל כך לבגוד במדינתם, לפתוח את שעריה לאויב להביא לטבח נורא ולגדול שבאסונות האסטרטגיים - ואז, ביהירות בלתי נתפסת, לגלגל את האשמה אל כל גורם מלבדם ואף לטעון כי הם אלו שהצילו את המדינה..."
"30 שנה שירתתי תחת המשטר הפונדמטליסטי של אוסלו" טען פייגלין והמשיך  "כשניסיתי לבלום את אוסלו באמצעות מחאה אזרחית, הואשמתי ונידונתי בגין המרדה רק על הקריאה לחסימת כבישים. יאיר גולן, יו"ר מפלגת "הדמוקרטים" קורא בצורה הברורה והגלויה ביותר פעם אחר פעם לסרבנות ולמרד צבאי, משום שהוא יודע שהוא יכול וכי הוא לא יישא בתוצאות החוקיות הנלוות לכך. ואכן, אין פוצה פה ומצפצף".
בדבריו, תוקף פייגלין גם את מערכת אכיפת החוק על כך "המשמעות היא שמערכת אכיפת החוק עצמה נוטלת חלק במרד הזה. פגאניות יהירה ששמה את ה"אדם הנאור" בנעלי האל והחליפה את ״לא תרצח״ ו״לא תגנוב״ בסט ערכים שונה לחלוטין - פרוגרסיבי - השתלטה על כל מוקדי הכח, ואינה מוכנה לקבל את דין הבוחר. במציאות, רבים מבתי הספר המובילים בהתגייסות שייכים לציונות הדתית. בחלקות הצבאיות בהתנחלויות נגמרו המקומות.
את דבריו סיים באמירה "אנו ממשיכים ונמשיך לשרת תחת הדיקטטורה הפגאנית שלכם, כי אנחנו משרתים את המדינה. אנחנו לא ילדים מזדקנים שחוששים להגמוניה המתפוגגת שלהם ומספרים לעצמם שבגידה היא פטריוטיות ושהם מלח הארץ. אנחנו האם האמיתית של המדינה הזו ולכן לא ניתן לגזור את התינוק. יש לנו אחריות למדינה. לא נשרוף אותה ובלבד שנישאר לעמוד בראש ערימת האפר".
נזכיר, כי בשנת 1997 הורשע פייגלין בגין פעילותו בעבירת המרדה ובפרסום דבר מרי אזרחי בעקבות וקריאתו לציבור להפגין ללא היתר משטרתי, כגון לתפוס מאחזים ביהודה ושומרון, ולחסום צמתים מרכזיים במדינה, כל זאת כהתנגדות בלתי אלימה נגד חתימת ממשלת רבין ופרס על הסכמי אוסלו . פייגלין נדון ל-18 חודשי מאסר, מתוכם שישה חודשים בפועל. ובנוסף על כך, הופעל נגדו באופן חופף המאסר על תנאי לשישה חודשים שהיה תלוי נגדו. פייגלין ריצה את עונשו בעבודות שירות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להאמין
    אורח 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה ההבדל בין פגאניות ליהדות? רק מספר האלוהויות שהם סוגדים להם. רק מספר האלילים שהם עובדים. האם "הדמוקרטים" פגאנים? בגלל שאיכפת להם מעבר ל סגידה לשלמות הארץ גם סגידה לחיי אדם? לשוויון ערך חיי אדם גם אם הם לא יהודים?
    סגור