בארץ

התגובה התימנית בדרך? עדכוני יום 289 במלחמת חרבות ברזל

תשעה חודשים אחרי אירועי ה-7 באוקטובר והגזרה ממשיכה להתחמם. אתמול צה"ל תקף מוקד של המורדים החות'ים. על-פי דיווחים: לא כל חברי הממשלה היום מרוצים מההחלטה. היום - באילת דיווחו על ירוט מוצלח. הפרטים והידיעות מהיום האחרון
מערכת ice | 
חיילים בשדרות (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
אתמול (שבת) הודיע דובר צה"ל כי תקף בתימן. תקיפה זו התרחשה על רקע פיצוץ כלי טייס בלתי מאויש בתל-אביב, שהרג אדם אחד ופצע עשרה נוספים. היום בבוקר הודיעו תושבי אילת כי ראו בשמי העיר יירוט של טיל. בצה"ל אישרו כי מדובר בטיל קרקע-קרקע שיורט בהצלחה. אזעקה נשמעה מחשש לנפילת רסיסים. 
 
התקיפה של ישראל בתימן היא ראשונה מסוגה בהיסטוריה. במסגרת מבצע "יד ארוכה" מטוסי קרב תקפו מטרות המקושרות למורדים החות'ים בנמל במערב תימן. על-פי דיווח yent, שר האוצר סמוטריץ' ושר המשפטים יריב לוין סירבו לתמוך בהחלטה לתקוף בתימן. בדיווח צוטטו גורמים המקורבים אל שר האוצר שטענו כי התלונן על ההודעה המאוחרת לחברי הקבינט, בעוד המטוסים כבר עשו את דרכם אל תימן. 
בשעות הבוקר הותר לפרסום כי לוחם מגדוד 52, עוצבת עקבות הברזל, נפצע אתמול מפגיעת טיל נ"ט בעזה. הלוחם נמצא בבניין בו פגע הטיל והוא פונה במצב קשה. משפחתו עודכנה במצב, כך על-פי דובר צה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה