בארץ

יאיר גולן: "ההפיכה המשטרית לא נעלמה"

יו''ר מפלגת הדמוקרטים-עבודה יאיר גולן התבטא כנגד התנהלות המשטרה "לא נאפשר משטרת שלטון במקום משטרת ישראל" וכנגד ההתבטאויות על היועמ''שית "חייבות להיפסק ומייד"
דורון בלוך |  1
יאיר גולן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לאחר איחוד מפלגת העבודה עם מפלגת מרצ, וההכרזה על מפלגה משותפת תחת השם 'הדמוקרטים', פתח היום (שני) יו''ר המפלגה יאיר גולן את ישיבת הסיעה המשותפת, שם מתח ביקורת על התנהלות המשטרה במחאות, ועל התנהלות חברי הממשלה.
"ההפיכה המשטרית לא נעלמה, היא קיימת במשטרת ישראל והיא קיימת במאבק של הממשלה נגד שומרי הסף" אמר גולן על המשטרה, ובנוסף התייחס באופן ספציפי למקרה בו חה''כ נעמה לזימי נפגשה משוטר "המתקפה הפרועה והבלתי חוקית של המשטרה כנגד ח"כ נעמה לזימי, תוך פגיעה בוטה בחסינותה הפרלמנטרית, היא בלתי מתקבלת על הדעת. לא נאפשר משטרת שלטון במקום משטרת ישראל".
עוד הוסיף גולן למתוח ביקורת: "ההשתלחות שלוחת הרסן ביועמ"שית ואנשיה חייבות להיפסק ומייד. הניסיון של ראש הממשלה למנות את נציב שירות המדינה שלא לפי הכללים הוא פרק נוסף בתולדות הפרת האמונים של נתניהו".
עוד תקף גולן את הממשלה ואמר "עלינו לומר בקול רם וברור, ממשלת המחדל לא מסוגלת לנהל את הנושאים הפשוטים ביותר העומדים לפתחה, וכל שכן לנהל לחימה נוספת בחזית צפונית ומול האיראנים". את דבריו סיים באמירה "אנחנו, הדמוקרטים, נהיה המסגרת הפוליטית שתבטיח מהפך שלטוני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גולן
    א 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמו שתסגור את הפה שלך אפס
    סגור