בארץ

טלי גוטליב נכנסת בחה''כ לזימי: "חושבת שהכל מותר לה"

לאחר שחברת הכנסת נעצה לזימי נפגעה במהלך הפגנה מהתנהלות שוטרים, חברת הכנסת טלי גוטליב יוצאת להגנתם  "ליבי אתכם" ותקפה את חה''כ לזימי "הדרך לפריימריז רצופה אנרכיזם קיצוני"
דורון בלוך |  2
נעמה לזימי (צילום דוברות הכנסת)
לאחר המקרה בו חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה) נפגעה אמש (שבת) במהלך הפגנה בעד שחרור החטופים, בעת שתעמתה עם כוחות המשטרה, כפי שהבאנו כאן, היום (ראשון) פרסמה חברת הכנסת טלי גוטליב בחשבון ה-X שלה כי היא מחזקת את כוחות המשטרה, וביקרה את התנהלותה של חה''כ לזימי.
בחיזקה לשוטרים, כתבה חה''כ גוטליב "שוטרים יקרים ליבי אתכם! לראות את המחאות הנוראיות, את הזילזול בכם, את הצעקות והעלבונות שאתם סופגים מול פורעי חוק מופרעים שהורסים את חוסנה של המדינה. תודה לכם על מסירותכם לשמירת הסדר הציבורי".
עוד תיארה גוטליב כי "יש לנו עסק עם קומץ קיצוני ומסוכן שמתכנן כאן מרי אזרחי. לא ניתן לו", וחיזקה את כוחות המשטרה: "בזכותכם זה לא יקרה". לאחר מכן תקפה גוטליב את חה''כ לזימי וטענה כנגדה: "אגב נעמה לזימי שחושבת שהכל מותר לה, אחראית בין השאר על הכנסת אנרכיסטים לכנסת שדפקו על שמשות מליאת הכנסת בתיזמון מדוייק עם לזימי שצילמה הכל". את דבריה חתמה גוטליב ברמיזה כי הדבר נעשה מתוך מניע פוליטי "הדרך לפריימריז רצופה אנרכיזם קיצוני. בושה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טלי התרופה של לזימי!!
    הפוסק 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזימי שקרנית פתולוגית, רואים לפי שפת הגוף המזלזל שלה.. לא לוותר לה!!
    סגור
  • 1.
    במקרה הזה גוטליב צודקת לגמרי מקומה של לזימי בכלא (ל"ת)
    דן 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור