בארץ

כתבת ישראל היום נפרדת: "אין מילים שינחמו את חסרונך"

שירית אביטן כהן, הכתבת המדינית של "ישראל היום", ספדה לאחיננה יאיר אביטן בכאב בחשבון הטוויטר שלה: "האחיין שלי, המתוק, נפל בעזה ביום שישי. יאיר שלנו, בכלל לא היית צריך להיות בעזה והתעקשת, כל כך התעקשת, כדי להשתתף במלחמה הצודקת למען העם הזה"
מערכת ice |  1
שירית אביטן כהן (צילום ויקיפדיה/ שריה דיאמנט)
לאחר שהותר לפרסום שמו של לוחם גדוד 890 של חטיבת הצנחנים, סמ"ר יאיר אביטן, בן 20 מרעננה, שנפל בקרבות בעזה, כאשר הוא הותיר אחריו זוג הורים, עינת ומימון, ושלושה אחים צעירים ממנו, נודע כי הוא היה אחיינה של כתבת ידיעות אחרונות שירית אביטן כהן.
סמ"ר אביטן שמת בקרב,, ייטמן בבית העלמין הצבאי בעיר מגוריו. מסע הלוויתו עתיד לצאת במהלך הלילה (שבת) מביתו שברעננה ב-23:30, והוא צפוי להיטמן בבית העלמין הצבאי כאמור לאחר צעדה עם דגלי ישראל שהתבקשו המשתתפים בצעדה להביא עימם.

דודתו, הכתבת המדינית של "ישראל היום", ספדה לו בכאב בחשבון הטוויטר שלה: "האחיין שלי, המתוק, נפל בעזה ביום שישי. יאיר שלנו, בכלל לא היית צריך להיות בעזה והתעקשת, כל כך התעקשת, כדי להשתתף במלחמה הצודקת למען העם הזה".
לסיום היא הסבירה: "כמה דאגנו לך בכל פעם שהיית שם. סבא וסבתא הדליקו בשבילך מגשים של נרות. תפילות לכל הצדיקים רק שתצאו בשלום והפעם לא חזרת. אין מילים שינחמו את חסרונך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאב לב גדול
    ב 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהי זכרו של יאיר הגיבור , ושל שאר חללינו הגיבורים ברוך. ת.נ.צ.ב.ה. תנחומים לכל המשפחות האבלות
    סגור