מינויים

שירית אביטן כהן תצטרף לישראל היום

שרית אביטן כהן ששימשה ככתבת הפוליטית של גלובס ופוטרה לאחרונה, תצטרף למערכת עיתון ישראל היום כפרשנית פוליטית וכתבת מדינית 
מערכת ice | 
שירית אביטן כהן (צילום ויקיפדיה/ שריה דיאמנט)
שירית אביטן כהן (35) מצטרפת למערכת ישראל היום ותשמש כפרשנית פוליטית וכתבת מדינית בעיתון. למעשה אביטן-כהן תצטרף לדסק המדיני של ישראל היום, ויחד עם הפרשן והכתב הבכיר אריאל כהנא הם יובילו את המערכת של העיתון הנפוץ ביותר במדינה.
שירית אביטן הצטרפה באוגוסט 2020 לגלובס ושימשה ככתבת הפוליטית של העיתון. במקומה של טל שניידר. אביטן היית החלק מהמהפך שעבר העיתון על ידי המוציאה לאור אלונה לבר-און והבאת אביטן ממקור ראשון. גל הפיטורים האחרון בגלובס לא פסח עליה ובתחילת השנה האזרחית היא עזבה את המערכת.
במקביל לעבודתה החדשה בישראל היום, אביטן כהן מגישה תוכנית אקטואליה שבועית בערוץ הכנסת. את דרכה העיתונאית החלה כאשר סיקרה את תחומי החינוך והרווחה ובשנים האחרונות ככתבת כנסת ופוליטיקה במקור ראשון.
שירית אביטן כהן אמרה כי: "אני שמחה להצטרף לצוות הכותבים המגוון והמוביל של ישראל היום, ומתרגשת במיוחד להיות חלק מגוף התקשורת המוביל והמשפיע ביותר בישראל בעת הזאת כפרשנית פוליטית וכתבת מדינית".
העורך הראשי של העיתון 'ישראל היום' עמר לחמנוביץ' בירך ואמר: ״אני שמח מאוד על הצטרפותם של יועז הנדל ושירית אביטן כהן למערכת ישראל היום. מדובר בשני עיתונאים בעלי ניסיון עשיר ומקצועיים בתחומם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה