משפט

אחרי התקיפה בהפגנה: זאת ההודעה של מח"ש

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה כי תפתח בחקירה בעקבות אירוע בו נפגעה חברת הכנסת נעמה לזימי וכן בעקבות מקרה נוסף בירושלים. בחשבון ה-X של הדוברות המשטרה פורסם: "צר לנו שנושאת משרה ציבורית מתנהלת באופן פרובוקטיבי". לזימי הגיבה וטענה כי הגוף פועל בשירות הדיקטטורה ושר כהניסט 
מערכת ice |  1
ח"כ נעמה לזימי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
אתמול (שבת) התקיימה בקפלן הפגנה בעד שחרור החטופים והקדמת הבחירות. במהלך ההפגנה תועדה חברת הכנסת נעמה לזימי בעימות עם שוטר. המשטרה טענה כי לזימי מנצלת חסינותה הפרלמנטרית על-מנת להפריע לשוטרים. "צר לנו שנושאת משרה ציבורית מתנהלת באופן פרובוקטיבי", נכתב בחשבון הרשמי של משטרת ישראל. 
לזימי, מצדה, סיפרה כי השוטרים חנקו אותה, משכו בשערה ובעטו בה. היום, הודיעה המחלקה לחקירות שוטרים כי פתחו בחקירה בנושא. בהודעה שפורסמה לעיתונות הודיעה עוד המחלקה לחקירת שוטרים כי חקירה נוספת נפתחה כנגד שוטרים שנראו תוקפים באופן אלים מפגין ולאחר מכן אחד מהם איים עליו. 
"כפי שנעשה במקרים קודמים, בכוונת מח"ש ליצור קשר באופן יזום עם המפגין ועם חברת הכנסת ולהזמינם להגיש תלונה, באופן שיאפשר את בירור המקרים לעומקם, באופן מקצועי ואפקטיבי", נכתב בהודעה. "זה משוגע שדוברת המשטרה מצדיקה שוטר שמשך לי בשיער באופן אלים ואגרסיבי תפס אותי בפנים וחנק אותי", כתבה אתמול לזימי בחשבון ה-X שלה, לשעבר טוויטר, "דוברות בשירות הדיקטטורה ושר כהניסט. אין דרך אחרת להסביר את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך אומרות אצלכם? "קאט זה בולשיט"
    גידי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלו! מח"ש!!! גם אתכם יצטרכו לחקור? שוטר מקצועי לא נופל בפח הפרובוקציה.\קלגס בשירות עבריין מורשע... בדיוק בשביל לעצור אותו יש את מח"ש. על סמך מה שרואים בסרטונים אפשר ואולי חובה לעצור את השוטרים הפרעים הללו או לפחות להשעות אותם עד לתום הבירור. אם הגוף האחראי על חקירת/ריסון/אכיפה על השוטרים לא מקיים את חובתו, הו/אנשיו שותפים. אז מי יחקור את היחידה לחקירת שטרים?
    סגור