ויראלי

מגיש ערוץ 14 נגד כוכבת ארץ נהדרת: "למה את מפגינה בעצם?"

עלמה זק סיפרה על הבמה המרכזית בקפלן כי כאשר הודיעה למשפחתה על הנאום רבים חששו, וזאת דווקא הסיבה שבגללה חשוב היה לה להגיע. נגד דברים אלו יצא איש התקשורת שי גולדשטיין. הקומיקאית קראה לעוד אנשים להצטרף למחאה: "אין לנו ברירה!" אמרה
מערכת ice |  3
עלמה זק (צילום משה שי פלאש90)
השחקנית והקומיקאית, כוכבת ארץ נהדרת עלמה זק נאמה אתמול (שבת) בהפגנה בעד החזרת החטופים והקדמת הבחירות שהתקיימה, באופן מסורתי, ברחוב קפלן בתל-אביב. זק נאמה על במת המחאה ושיתפה על החשש של חבריה ומשפחתה לפני הנאום. "כשסיפרתי לקרוב אליי שאני הולכת לנאום פה הערב, היו כאלה ששאלו אם אני לא מפחדת", שיתפה. נאומה עורר סערה ברשת ורבים מיהרו לתמוך בה אך גם לגנותו.
על במת האירוע זק ענתה לחששותיהן של בני משפחתה ואמרה כי דווקא בגלל אותן חששות היא יצאה להפגין ולנאום. "אני לא מוכנה לגדל את הבנות שלי במקום בו אנשים מפחדים לדבר!" אמרה. זק אף קראה לאחרים להצטרף אל המחאה ולהפגין: "נמשיך לצאת לרחובות ולהשמיע את קולנו - כי אין לנו ברירה ואין לנו זמן!" קראה. 
 
נגד קריאות אלו יצא איש התקשורת שי גולדשטיין. בציוץ בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר) ביקר את השחקנית. גולדשטיין התייחס לאמירותיה של זק כי אנשים במדינה פוחדים להתבטא בחופשיות ואמר "מזל שאת באמת מגדלת את הבנות שלך במקום שבו אנשים לא מפחדים לדבר", כתב, "אז למה את מפגינה בעצם?" שאל. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עלמה זק? זאת לא השטן שצחקה על אם שכולה
    אנדר וויגין 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בארץ נהדרת וביזתה אותה? איך היא מעיזה לדבר על פחד בכלל???????
    סגור
  • 2.
    העם רואה ומבין
    עזתי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העם רואה ויחליט בקלפי, כמו שהחליט בקלפי. אתם לא מקבלים את תוצאות הבחירות וכל פעם מחדש אתם מעידים על רמת הדיקטטורה הנבזית שלכם
    סגור
  • 1.
    ממש מפחיד פה לדבר נגד הממשלה.די כבר עם השקר והצביעות! (ל"ת)
    צבועה 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור