בארץ

השר שיקלי עונה לדובר צה''ל: "חרפה שעליה חתום גם הרמטכ''ל"

דובר צה''ל מסר את תגובתו לנכתב ששיגר אמש השר עמיחי שיקלי בדרישה להדיח משירות מילואים את פעיל 'אחים לנשק' רון שרף שקרא בעבר לסרבנות. בתגובה למענה דו''צ השר שיקלי הגיב בזעם  "ככה אי אפשר לנהל צבא"
דורון בלוך |  2
עמיחי שיקלי (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
לאחר שהשר עמיחי שיקלי שיגר מכתב לשר הבטחון יואב גלנט, לרמטכ"ל הרצי הוי ולחה''כ יולי אדלשטיין בדרישה להדיח את פעיל אחים לנשק רון שרף שקרא לסרבנות לשירות בצה''ל, כפי שהבאנו כאן בהרחבה, התקבל מענה מדובר צה''ל, עליו השר שיקלי זעם.
התגובה שניתנה מדובר צה''ל על עניין שירות המילואים של שרף הינה "סא''ל (מיל') רון שרף הינו משרת מילואים עתיר זכויות כפי שבא לידי ביטוי לאורך שירותו בסדיר ובמילואים וכן במלחמת חרבות ברזל. סא''ל (מיל') שרף, ממשיך להתייצב לשירות מילואים כאשר מזומן אליהם בהתאם לצורכי המלחמה".
על תגובת דו''צ כתב השר שיקלי בחשבון ה-X שלו: "קראתי כמה וכמה פעמים לוודא שאני מבין נכון. התגובה הזו היא חרפה, אין מילה אחרת" והוסיף "ולצערנו על החרפה הזו חתום גם הרמטכ״ל הרצי הלוי". " בנוסף הסביר השר שיקלי את עמדתו "אם אין יכולת להשמיע עמדה ברורה נגד סרבנות פוליטית, או ליתר דיוק יש - אבל רק כשנוח, הרי שזה חלק משמעותי מהבעיה". וחתם באמירה "ככה אי אפשר לנהל צבא".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בזיון ש רון שרף עדיין לא נאשם
    צביקה 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתארו לכם מה אם ביביסט חובש כיפה ומזרחי מגיע למיונים עם כבוד מלכותו רון שרף. האן יש לו סיכוי לעבור
    סגור
  • 1.
    עוד אפס שמחפש כותרות.מה הוא תרם לציבור עד היום בממשלה (ל"ת)
    פלוני 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור