בארץ

שיקלי לנתניהו: "להראות לגברת מיארה את הדלת"

השר עמיחי שיקלי תקף את היועצת המשפטית לממשלה על התנהלותה בנוגע למחאות הכוללות חסימת כבישים "ככה אי אפשר להמשיך" וקרא לנתניהו ''להראות לגברת מיארה את הדלת"
דורון בלוך |  2
עמיחי שיקלי (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
שר התפוצות עמיחי שיקלי (הליכוד) שיתף היום (חמישי) בחשבון ה-X שלו תמונה ממחאה בה הראית שריפת חפצים באמצע הכביש, החוסמת את את תנועת הרכבים. בתגובה על המקרה הזה, טען השר שיקלי כנגד התנהלות היועמ''שית כי היא עושה איפה ואיפה באכיפת החוק.
"החוק במדינת ישראל לא חל על מי שהיועצת המשפטית חפצה ביקרו" טען שיקלי והוסיף "הגיעו מים עד נפש". בנוסף, פנה לראש הממשלה נתניהו בקריאה לפיטורי היועמ''שית: "ראש הממשלה זה הזמן להראות לגברת מיארה את הדלת. לאזרחי ישראל מגיע חופש תנועה, אוויר נקי ופעולות ענישה כקבוע בחוק כנגד מי שמשחית רכוש ציבורי ובפרט בשעת מלחמה. ככה אי אפשר להמשיך".
 
אתמול, פרסם השר שיקלי פוסט נוסף כנגד היועמ''שית גלי בהרב מיארה, שם כתב: "אין עדות יותר מוחצת לפוליטיזציה ההרסנית של הפקידות הציבורית והמערכת המשפטית מאשר הכתרתם של פקידים מקצועיים כגיבורי העל של מחאה פוליטית קיצונית, בין שמדובר בריקוד הסמבה של היועמ״ש והפרופסורית ובין שמדובר בפוסטים כאלה. הזיה מוחלטת, אנטי מקצועית ואנטי דמוקרטית".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא שומרת על ישראל אחרי שאתה ביבי לוין ורוטמן הפקרתם או (ל"ת)
    7 באוקטובר לא שכחנו 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    העריק מימינה הכלנתר שיקלי - טול קורה מבין עיניך
    היסטוריון חובב 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה הראשון שצריך להיות מודח מכנסת ישראל נבחרת במפלגת ימינה לכנסת וכבר מהיום הראשון ערקת ממפלגתך לליכוד תמורת הבטחות וכיבודים לעתיד מנתניהו-מכרת את המנדט שלך איתו נבחרת למפלגה אחרת לכן, מי אתה ? ואיזה תוקף מוסרי יש לך תתבייש לך !
    סגור