כסף וצרכנות

ברקת נגד נתניהו? רפורמת יוקר המחיה מתעכבת: "יש מי שמנסה להכשיל"

בנאום חריג במליאת הכנסת תקף שר הכלכלה גורמים במערכת הפוליטית שלדבריו אינם מאפשרים את העברת החקיקה "מה טוב לאירופה, טוב לישראל". בכיר הליכוד ציין: "הרפורמה זוכה לתמיכה מקיר לקיר בבית הזה". אלא שגורמים מנסים ,להכניס לתוכה 'החרגות' בהיקפים גדולים"
מערכת ice | 
ניר ברקת (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
האם גורמים בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסים לתקוע מקלות בגלגלי חקיקת "מה שטוב לאירופה, טוב לישראל"? הרפורמה ביבוא שעליה הכריז ברקת נועדה להפחית את המחירים במוצרי היסוד ולהקל על יוקר המחיה המשתולל בישראל. על פי דיווח של ליאת רון אמש (רביעי) בוואלה, את חצי הנאום שנשא ברקת במליאה, כיוון ברקת כלפי בכירים בממשלה, בהם ככל הנראה רה"מ נתניהו ויו"ר ועדת הכלכלה ביטן.
"לצערי יש בתוך המערכת הפוליטית מי שמנסה להכשיל ולהרוס את רפורמת מה שטוב לאירופה טוב לישראל. ללא ספק הרפורמה החשובה ביותר של הקדנציה", אמר ברקת. "זו רפורמה שתפתח לראשונה מקום המדינה את השוק בישראל לתחרות אמיתית", הסביר. "רפורמה שתוזיל את סל הקניות של כל משפחה בישראל. הרפורמה זוכה לתמיכה מקיר לקיר בבית הזה. אין לה מתנגדים בקרב חברי הכנסת".
 

"אז לצערי יש מי שמנסה להרוס אותה. להכניס לתוכה 'החרגות' במרכאות בהיקפים גדולים. יש מי שמנסה לתקוע אותה בכוונת מכוון. ולמה? למה אתם שואלים בוודאי. כי הם רוצים להכשיל את ניר ברקת. אזרחי ישראל סובלים מהנטל הכלכלי, המחירים רק עולים כי אין תחרות. הבאתי רפורמה עמוקה, יסודית, מהפכנית שתפתח את השוק לתחרות אמיתית ותשים סוף למונופולים ולקרטלים ויש כאלה שרוצים להרוס אותה".
"לא אכפת להם מהציבור. מפריע להם שאצליח להעביר רפורמה כל כך טובה ומוצלחת. אז אתם יודעים מה, אני לא רוצה קרדיט. קחו את הקרדיט. רק תעבירו אותה ריבונו של עולם. רק תנו להעביר את הרפורמה הכי חשובה שהייתה פה בשלושים שנה האחרונות. זה לא שלי. זה של עם ישראל, זה של משפחות שצריכות למלא את המקרר. שהמונופולים עושקים אותם כי אין פה תחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה