בארץ

בן גביר נגד היועמ''שית: "פעלת כמו גורם פוליטי"

השר איתמר בן גביר שיגר מכתב ליועמ''שית בנושא "ניסיונך להערים על בג"ץ ולפגוע בשלטון החוק" ומבהיר כי המפכ''ל ''הודה באי אמירת האמת''
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר שיגר היום (שני) מכתב חריף ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לקראת הדיון מחר בבג״צ על תיקון חוק ׳פקודת המשטרה׳.  
במכתבו טוען השר כי היועמ״שית החזיקה בתגובת המפכ״ל לבג״צ במשך 3 שבועות אך לא טרחה להציגו לשר ולבקש את תגובותו, ממניעים זרים ופסולים.  השר בן גביר הוסיף לפרט באשר לתפקודו של מפכ״ל המשטרה רנ״צ קובי שבתאי וכתב, ״למעשה מאז פרסום דו"ח ועדת מירון שמצא אותו אחראי באופן אישי – מר קובי שבתאי כבוי ואיבד את החשק לעבוד. כאשר אני הגעתי לאירועי ההילולה במירון, וגיליתי שהמפכ"ל היוצא אינו נוכח וכלל לא מצוי בסוד העניינים וקבלת ההחלטות״.
עוד הוסיף השר בן גביר במכתבו ''אני מכבד את החלטות הקבינט, גם כשאני מצביע נגדן, כי זו נשמת אפה של הדמוקרטיה, ולכן חשוב במיוחד להקפיד על העובדות, דבר שהיה קורה לו היית פועלת כיועצת משפטית לממשלה ופונה אלי ועומדת על הדברים, קודם שפנית לתקשורת ובג"ץ, קודם שפעלת כמו גורם פוליטי ולא מדינתי-משפטי.''
מוקדם יותר היום, פרסם השר בן גביר בחשבון ה-X שלו תמונה בה נראה עציץ מונח על כסאו, ומוצג כשר לביטחון לאומי, וכתב "זה מה שהיועמ''שית רוצה"
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה