בארץ

היועמ''שית סופגת ביקורת מחה''כ מילביצקי: ''התפקיד גדול עליה''

חבר הכנסת חנוך מילביצקי ממפלגת הליכוד פרסם היום בחשבון ה-x שלו ביקורת כנגד מכתב חוות הדעת של היועמ''שית לנתניהו, בו דרשה הקמת ועדת חקירה ''נעדר הגיון משפטי או אחר''
דורון בלוך |  2
גלי בהרב-מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמש (חמישי), שיגרה היועצת הממשלתית גלי בהרב מיארה מכתב לראש הממשלה נתניהו, כפי שהבאנו כאן, בו אמרה כי יש לפעול להקמת ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את אירועי המלחמה וכן את מחדל השביעי באוקטובר, וזאת תחת הנימוק כי "ועדת חקירה ממלכתית היא האמצעי המיטבי להתמודדות עם הסיכונים הנוכחיים במישור המשפטי הבינלאומי, אשר אם יתגשמו עלולים להביא לפגיעה משמעותית באינטרסים של המדינה - וכמובן בראש הממשלה ובשר הביטחון באופן אישי".
בתגובה לכך, פרסם חבר הכנסת חבר הכנסת חנוך מילביצקי ממפלגת הליכוד פרסם היום בחשבון ה-x שלו ביקורת כנגד התנהלותה של היועמ''שית: "תוכן חוות הדעת של היועמ״שית תמוה מאד ונעדר הגיון משפטי או אחר. אין כאן יותר מנסיון של נציגת המערכת, למנוע חקירה בלתי תלוייה של התנהלות המערכת המשפטית בכלל ושלה בפרט''.
 
עוד טוען מילביצקי ''אילו היה ממש בטענותיה, חזקה שהיתה מעבירה אותן לרוה״מ בדיסקרטיות ולא על הכתב, שכן היועמ״שית יודעת היטב, שלעצם מתן חוות הדעת יש השלכות בינ״ל''.
בסוף הדברים מבקר מילביצקי ביתר חריפות ''אבדן עשתונות? הפקרות? חוסר מקצועיות? תהא הסיבה אשר תהא, ברור שהתפקיד גדול עליה והמשך כהונתה מזיק לישראל''.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלביצקי חמאה רבה מרוחה על ראשך (ל"ת)
    של נעליך 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חנוך עם מוח של שרוך (ל"ת)
    זאב 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור