בארץ

נתניהו בהצהרה דרמטית: "מה שהיה לא יהיה. נשנה את המציאות"

ראש הממשלה נתניהו קיים הערכת מצב בפיקוד מרכז, שלאחריה פרסם הצהרה מצולמת בה התייחס ללחצים הבינלאומיים, ומבטיח: ''אנחנו נשנה את המציאות''
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (חמישי) הערכת מצב בפיקוד מרכז ולאחריה פרסם הצהרה בחשבון ה-X שלו.
בהצהרתו אמר נתניהו: ''קיימתי עכשיו הערכת מצב בפיקוד מרכז. מדינת ישראל נמצאת במערכה קשה בהרבה חזיתות. אנחנו נלחמים בדרום, אנחנו נלחמים בצפון, אנחנו נלחמים גם כאן ביהודה ושומרון. המאמץ הזה מתבצע תוך כדי לחצים בינלאומיים לא פשוטים שמופעלים עלינו. אבל אני יכול להבטיח דבר אחד: מה שהיה לא יהיה - אנחנו נשנה את המציאות הזאת. אני סומך על החיילים שלנו, על המפקדים שלנו ועל זרועות הביטחון שלנו להבטיח את ביטחון ישראל''.
 
כזכור, אתמול (רביעי) הבאנו את דבריו של נתניהו מגבול הצפון שם התייחס למערכה הצפונית אל מול חיזבאללה בהם בין היתר אמר "בתחילת המלחמה אמרנו, שנחזיר את הביטחון גם בדרום וגם בצפון - וכך נעשה. היום אני בגבול הצפון עם הלוחמים והמפקדים הגיבורים שלנו, ואני גם נמצא כאן עם לוחמי האש. אתמול בערה כאן האדמה ואני שמח שכיביתם אותה, אבל אדמה בערה גם בלבנון. מי שחושב שהוא יפגע בנו ואנחנו נשב בחיבוק ידיים טועה טעות גדולה. אנחנו ערוכים לפעולה מאוד עצימה בצפון. בדרך זו אחרת, נחזיר את הביטחון לצפון".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המציאות היומיומית העגומה שאנו חווים בעיניים הכי חשובה (ל"ת)
    דלית 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור