בארץ

השר קיש קורא לקבינט: הגיע הזמן למלחמה מול חיזבאללה

בראיון שקיים יואב קיש בערוץ 13 עם אלמוג בוקר אמר שר החינוך יואב קיש שהגיע הזמן למלחמה כוללת מול חיזבאללה: ''חייבים לעבור להכרעה''. חבר הכנסת יוראי להב הרצנו הגיב: ''אתה לא שר הביטחון, אתה שר החינוך''
דורון בלוך |  1
יואב קיש (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
בראיון שהעניק אמש (ראשון) שר החינוך יואב קיש ממפלגת הליכוד לאלמוג בוקר בערוץ 13, אמר כי לדעתו הגיע הזמן להכנס למלחמה בצפון.
השר קיש פנה באמירה לקבינט המלחמה ואמר כי הגיע הזמן למלחמה כוללת מול חיזבאללה, ולהרחיק ארבע מאות אלף תושבי דרום לבנון מעבר לקו הליטני. ולוודא שלא יורים על מדינת ישראל מקו הליטני דרומה.
''אנחנו צריכים להיות באירוע הזה''' אומר קיש, ''אי אפשר להמשיך לספוג ולא להגיב, גם עם ההגבה היא נקודתית''.
השר קיש מוסיף לומר: ''אני חושב שהגיע הזמן. אנחנו לא יכולים לוותר על הצפון, לא יכולים להמשיך בעוד ימים כאלה''.
השר קיש אמר כי לדעתו הצבא נמנע עד היום ממלחמה כוללת בצפון משום שלא רצה שתי חזיתות,  והסיבה המרכזית למניעה מכניסה למלחמה בלבנון הייתה הגישה כי יש לטפל תחילה בעזה ואז לעסוק בלבנון. קיש טוען כי בנקודת הזמן הנוכחית, בה יורד האיום בעזה מצד אחד, ומצד שני ההתגברות של פגיעות חיזבאללה, מחייבת אותנו לטפל באיום בצפון.

בתגובה לדברים אלו, הגיב לשר קיש חבר הכנסת יוראי להב הרצנו ממפלגת יש עתיד בחשבון ה-x שלו: ''אתה לא שר הביטחון, אתה שר החינוך. מתי בפעם האחרונה היית בישובי קו העימות שלא פונו? התלמידים מופקרים, חסרות מורות, בקושי לומדים, בחללים בלתי אפשריים ובלי מיגון. מה אתה עושה בנדון?''
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגובה אידיוטית של ח"כ הרצנו
    ערן 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מפתיע שאף אחד גם לא יודע מי זה
    סגור