בארץ

בן גביר תוקף: "צבוע, שקרן, לפרק את קבינט הקונספציה"

השר לביטחון לאומי התייחס לנאומו של חבר קבינט המלחמה בני גנץ, וכינה אותו "מנהיג קטן ומאחז עיניים גדול". לדבריו, נסיעותיו לשיחות בוושינגטון "נגד עמדת רה"מ" הפכו את הממשל האמריקני ל"עוין". ראש האופוזיציה לפיד קרא ליו"ר המחנה הממלכתי לפרוש מהממשלה: "די עם מסיבות העיתונאים"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
על רקע נאומו של חבר קבינט המלחמה ויו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, תוקפים הערב (מוצ"ש) גורמים במערכת הפוליטית את דבריו וקוראים לו לפרוש מהקואליציה. יו"ר עוצמה יהודית, השר איתמר בן גביר, כינה את שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר "מנהיג קטן ומאחז עיניים גדול". 
בפוסט שפרסם בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) קרא השר לביטחון לאומי לפירוק הקבינט במתכונתו הנוכחית. "מהרגע הראשון להצטרפותו לממשלה, עסק בעיקר בניסיונות לפירוקה", תיאר את גנץ. "נסיעותיו לשיחות בוושינגטון נגד עמדת רה"מ (ושבעקבות השיחות הפך הממשל לעוין) היו רק חלק קטן מחתרנותו".
  
"מי שהציע לחרדים הסכמות על חוק גיוס תמורת פירוק הממשלה וכעת מלהג סיסמאות על אחריות, הוא צבוע ושקרן. הגיע הזמן לפרק את קבינט הקונספציה, ולשנות מדיניות לנחושה, עוצמתית ומכריעה", סיכם השר בן גביר. ראש האופוזיציה יאיר לפיד, התייחס אף הוא לנאומו של השר גנץ, וקרא לו "לפרוש מהממשלה האיומה בתולדות המדינה".
 
"אני קורא לבני וגדי: די", הוסיף ראש הממשלה לשעבר. "מספיק. צאו משם. די עם מסיבות העיתונאים, די עם האולטימטומים הריקים, צאו! אם לא הייתם יושבים בממשלה כבר היינו אחרי עידן נתניהו ובן גביר. זה שנתניהו עדיין בשלטון רשום כבר על שמכם", סיכם יו"ר יש עתיד את דבריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה