טלוויזיה

מגיש חדשות 13 מתפוצץ מכעס: "שילמנו מחיר כבד"

אלמוג בוקר פתח וכתב: "אם זה לא היה ברור עד היום (ועצוב שכך), זה חייב להיות ברור מעכשיו: כל עזתי שמתקרב לגדר, ולא מעניין אותי אם הוא מעורב או ״בלתי מעורב״, צריך להבין שהוא לא חוזר הביתה. לתקוף מהאוויר ולסגור את האירוע"
מערכת ice |  3
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
למגיש של חדשות 13 והכתב בדרום אלמוג בוקר נמאס ממדיניות ההכלה של צה"ל כלפי עזה ויצא במסר תקיף וחד בנושא הזה לאחר התקרית בבוקר שכמעט הסתיימה בעוד פריצה לישראל דרך רפיח ממעבר כרם שלום.
בוקר פתח וכתב: "אם זה לא היה ברור עד היום (ועצוב שכך), זה חייב להיות ברור מעכשיו: כל עזתי שמתקרב לגדר, ולא מעניין אותי אם הוא מעורב או ״בלתי מעורב״, צריך להבין שהוא לא חוזר הביתה. לתקוף מהאוויר ולסגור את האירוע".
 
עוד הוא כתב בזעם: "לא מסכנים את כוחותינו. תוקפים מהאוויר. משמידים. היום שילמנו על זה מחיר כבד. לא עוד. למה בדיוק מחכים? שהחוליה החמושה בקלאצ׳ניקוב ו- RPG תגיע לתוך יישוב ותרצח עוד תושבים. זה או הם או אנחנו. זה לא היה אמור להיות ברור כבר???"
כוח צה"ל שביצע סריקות במרחב הגדר זיהה מספר חשודים שהתקרבו לגבול מרצועת עזה ונעו לכיוון שטח ישראל בניסיון לחצות את מרחב המכשול במרחב רפיח. הכוח שביצע סריקות במרחב נתקל במחבלים שפתחו לעברו בירי, והשיב בירי לעברם.

כלי טיס של חיל האוויר שהופנה למעקב אחר החוליה תקף את המחבלים וחיסל שניים מהם. מחבל נוסף חוסל בירי טנקים זמן קצר לאחר מכן. נדגיש כי המחבלים לא חצו את גדר 'שעון חול' הבנויה לאורך רצועת עזה, האירוע מתוחקר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלמוג צודק. (ל"ת)
    תמר 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    רק הגירה של עזתים אחרת לא חוזרים הביתה
    אא 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלמוג תודה שאתה הקול של תושבי העוטף. אק מי שגר בעוטף מבין את הפחד לחזור לחיות בפחד.
    סגור
  • 1.
    גם ביהודה ושומרון מי שמתקרב מת
    הכריש 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מי שמתקרב לגבול גםביהודה ןשומרון מת
    סגור