דיגיטל וטק

מטא מנסה להציל את ת'רדס: זה הפיצ'ר החדש שנכנס לאפליקציה

מטא משגרת גלגל הצלה: יותר משנה חלפה מאז שמטא השיקה את ת'רדס התשובה שלה ל-X של אילון מאסק, אבל לאחר ההתלהבות הראשונית היא רק איבדה גובה. כעת, מטא מכריזה על פיצ'ר חדש שעשוי לסייע לה למשוך את המשתמשים חזרה לת'רדס

מערכת ice | 
הרשת החברתית Threads (צילום shutterstock)
בחודש יולי בשנה שעברה, מטא השיקה לראשונה את ת'רדס (Threads), הרשת החברתית שהייתה אמורה להיות התשובה של צוקרברג ל-X (טוויטר לשעבר). תחילה, ת'רדס זכתה להצלחה רבה, אך תוך זמן קצר כשהמשתמשים הבינו שהיא למעשה לא מחדשת שום דבר הפעילות בה ירדה משמעותית. 
מאז, מטא נקטה בשורה של צעדים על מנת להחיות מחדש את ת'רדס ובאוגוסט האחרון, אך דווח שמספר המשתמשים בה חצה את סף 200 מיליון ברחבי העולם. חידוש נוסף שבוחנים להכניס לת'רדס, הוא הפיצ'ר שיאפשר למשתמשים להגדיר טיימר של 24 שעות לפוסטים שהם מעלים שבסופו הפוסט וכל התגובות אליו ימחקו באופן אוטומטי. רבים לא זוכרים זאת, אבל הפיצ'ר החדש של ת'רדס דומה ל-"פליטס" פיצ'ר שנמצא כיום ב-X שלא ממש זכה להצלחה בקרב המשתמשים. 
הפרטים היו עד כה בגדר שמועה בלבד, אך גורם במטא אישר את הפרטים ל-TechCrunch וציין שהפיצ'ר החדש נמצא בבדיקה בקרב קבוצה מיקוד מצומצמת של משתמשים. הפיצ'ר החדש מגיע מספר חודשים אחרי שמנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, ציין שת'רדס בוחנת אפשרות ליצירת ארכיון אוטומטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה