דיגיטל וטק

אחרי אילון מאסק, זה המיליארדר שנכנס לתחום הבינה המלאכותית

מלך היוקרה ברנאר ארנו לא עוצר בתחום מוצרי היוקרה ומשקיע כעת באמצעות הפמילי אופיס שלו גם בחברות טכנולוגיה, ובמיוחד בינה מלאכותית
שרון בירקמן | 
ברנאר ארנו (צילום יוטיוב/ CNBC International)
האם מלך היוקרה ברנאר ארנו, פונה לעולם הטכנולוגיה? השנה, מנכ"ל LVMH והמדורג כאיש השלישי העשיר בעולם עם הון של 192 מיליארד דולר, נכנס לתחום הבינה המלאכותית עם סדרת השקעות דרך הפמילי אופיס שלו, Aglaé Ventures. לפי נתוני Fintrx, הפמילי אופיס ביצע חמש השקעות בתחום הבינה המלאכותית בשווי מצטבר של 300 מיליון דולר.
ההשקעה הגדולה ביותר הייתה בחברת H, בעבר כ-Holistic AI, סטארטאפ צרפתי המפתח אינטליגנציה מלאכותית כללית. סבב ההשקעה של 220 מיליון דולר במאי, שבו השתתפה Aglaé, הציב את שווי החברה על 370 מיליון דולר.
Aglaé השקיעה גם בסבב סיד של 25 מיליון דולר ב-Lamini, סטארטאפ אמריקאי המתמקד באפליקציות בינה מלאכותית לעסקים, ובסבב A של 12 מיליון דולר ב-Proxima, חברה ניו יורקית לשיווק דיגיטלי המופעל על ידי בינה מלאכותית.

בין ההשקעות הנוספות ניתן למצוא את Borderless AI, פלטפורמת ניהול משאבי אנוש מטורונטו, עם השקעה בסבב סיד של 27 מיליון דולר, ו-Photoroom, עורך תמונות מבוסס AI מצרפת, עם השקעה של 43 מיליון דולר. Aglaé השקיעה גם בחברת בלוקצ'יין מקליפורניה, ובספקית של אימון ADHD מסן פרנסיסקו. החברה השקיעה בשלבים מוקדמים יותר גם ב-Netflix, Spotify ו-Airbnb.
בנאומו בטקס פרסי החדשנות של LVMH אמר ארנו: "ההשקעה בסטארטאפים משקפת את הערכים שלנו: יצירתיות, איכות – זה חייב לעבוד – רוח יזמית ומשמעות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה